عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی گفت: جمهوري اسلامي ايران در دوره دولت نهم و دهم پيشرفت‌هاي چشمگير و برق‌آسايي در حوزه‌هاي مختلف به ويژه نظامي و علمي داشته است که براي دشمنان ايران و اسلام باورنکردني بوده است.

ابراهیم نکو نماینده رباط کریم در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد دولت نهم و دهم گفت: دولت احمدي‌نژاد  بخصوص در دور نهم  اقدامات مثبت و ارزنده زیادی داشت و  توانست با اقبال عمومی بیشتری روبرو شود.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران در دوره دولت نهم و دهم پيشرفت‌هاي چشمگير و برق‌آسايي در حوزه‌هاي مختلف به ويژه نظامي و علمي داشته است که براي دشمنان ايران و اسلام باورنکردني بوده است.
 
وی افزود: همچنين دولت در حوزه اقتصادی موفقیت‌های زیادی بخصوص در بخش صادرات غیرنفتی و حضور سرمايه‌گذاران در بخش صنعت و توليد داشته است هرچند فشارهای اقتصادی مانع از رشد سریع  صادرات غيرنفتي شد.
 
نکو تصریح کرد: به‌هم ريختن بازار ارز، گراني‌ها و رشد تورم در کشور نتيجه بي‌نظمي‌ها و اِعمال سياست‌هاي غيرکارشناسي دولت دهم به‌خصوص در سال پاياني بود.
 
نماینده مردم رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم در مجموع کارنامه مثبتي دارد اما در همه مشکلات اقتصادي کشور در سال‌هاي پاياني مقر اصلي خود دولت بوده و ديگران نيز تا اندازه‌اي تأثيرگذار بودند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دولت ، نهم ، دهم ، پیشرفت ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار