دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی با حضور استادان برجسته کشوری و به همت دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی امروز و با حضور جمعی از مسئولان، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران و اساتید دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

فرماندار و امام جمعه باشت، بهمن سلیمانی استاد و دانشیار دانشگاه شهید چمران اهواز، غلامرضا کریمی استاد برجسته حوزه نفت و گاز از جمله میهمانان ویژه این همایش بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این همایش اظهار کرد: دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی با مشارکت بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، دهدشت، زاهدان، نراق، کرج، برازجان، فیروزکوه، دشتستان، ماهشهر، اداره آموزش و پرورش، صنایع و معادن و مرکز کشاورزی گچساران برگزار شده است.

ارسال 800 مقاله به دبیرخانه همایش نفت، گاز و پتروشیمی

آرمین محمودی با اشاره اهداف برگزاری این همایش افزود: دستیابی به آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌ نفت، گاز و پتروشیمی، بومی‌سازی تکنولوژی و نیز آشنایی پژوهشگران و متخصصان کشوری با صنعت نفت و گاز گچساران از اهداف برگزاری این همایش است.

وی ابراز داشت: آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین متدهای پژوهشی انجام یافته از دیگر اهداف برگزاری دومین همایش ملی نفت، گاز و پتروشیمی است.

محمودی با بیان اینکه محور مقالات در نظر گرفته شده در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی است، تلاش برای افزایش تعاملات و هماهنگی میان اندیشمندان و مراکز علمی - پژوهشی و صنعتی  در حوزه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

وی گفت: مقالات قابل ارائه در محور نفت شامل حفاری، بهره‌برداری، مخازن هیدروکربوری، اکتشاف و ایمنی، بازرسی و خوردگی در صنایع نفت و نیز تحقیقات نوین در نفت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران یادآور شد: افزون بر 800 مقاله علمی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

محمودی افزود: از این تعداد 360 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و پوستر پذیرفته شده که 150 مقاله به صورت سخنرانی و 210 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی گفت: این همایش دو روزه با همکاری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و آموزشکده سما این واحد دانشگاهی برگزار شده است.
برچسب ها: همایش ، نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.