مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقران کریم از آغاز ثبت نام هشتمین دوره طرح ارزیابی مدرک تخصصی به حفاظ قران کریم و مهلت آن تا پایان فرودین ماه خبر داد.

تجلیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در راستای تسهیل خدمت رسانی درستگاه های اجرایی کشور به حفظان قرآن کریم، ثبت نام هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قران ار امروز آغاز و تا پایان فروردین 92 ادامه خواهد داشت. 
وی در ادامه تصریح کرد: آزمون مرحله اول این طرح در بخش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است که 80 درصد سوالات شامل ترجمه و مفاهیم قرآن و 20 درصد نیز مربوط به حفظ قرآن است و ترجمه پیشنهادی نیز ترجه آیت ا... الطفی مکارم شیرازی یا استاد آیتی است. 
تجلیان در ادامه اظهار داشت: آزمون مرحله اول این طرح در سه رشته حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن برگزار خواهد شد. 
وی در ادامه عنوان داشت: این طرح در مرحله دوم به صورت شفاهی انجام خواهد شد که پس از اعلام نتایج اولین مرحله آزمون افراد واجد شرایط باید در استان مورد نظر جهت شرکت در آزمون شفاهی را انتخاب و مجددا در سایت ثبت نام و آمادگی خود را جهت شرکت اعلام کنند.
وی در ادامه با اشاره به مرحله سوم این طرح اذعان داشت: کسانی که به این مرحله راه می یابند حافظان کلی هستند که امتیاز لازم جهت ورود به مرحله سوم را کسب نموده و تمامی این مراحل در زمان بندی از پیش تعیین شده اجرا می شود. 
تجلیان خاطر نشان کرد: در هشتمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدارک تخصصی به حفاظ قرآن کریم 7 هزار و 531 نفر ثبت نام کردند که این رقم نسبت به سال گذشته رشد چشم گیری داشته است./ف
برچسب ها: طرح ، حفظ ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار