رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 354 تن شکر سفید در استان اردبیل ذخیره سازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ ارژنگ عزیزی افزود: 354 تن شکر سفید و به همین میزان برنج آرژانتینی به عنوان سهمیه استان اردبیل ذخیره‌‌سازی شده که در این ایام از طریق فروشگاه‌ رفاه و نمایشگاه بهاره توزیع می‌شود.

وی از ذخیره‌سازی مواد شوینده، تخم مرغ و دیگر مایحتاج ضروری مردم برای ایام پایانی سال خبر داد و گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 570 غرفه و با مشارکت 320 واحد صنفی از 15 اسفند برپا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین افزود: دو نمایشگاه در اردبیل به محوریت نمایشگاه‌‌های بین‌المللی اردبیل و میدان وحدت و 9 نمایشگاه دیگر در سایر شهرستان‌ها به همین مناسبت دایر شده تا مردم خرید خود را انجام دهند.

عزیزی گفت: قرار است مراکز اقامتی و پذیرایی در ایام عید نرخ خود را افزایش ندهند و بازرسان ما نیز در این ایام سعی خواهد کرد بر واحدها و فروشگاه‌های بین راهی، هتل‌‌ها و مراکز پذیرایی نظارت کافی داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر تامین مایحتاج ضروری مردم طرح‌های نظارتی نیز بر روی کالاهای استفاده کننده از ارز مرجع به سرعت در حال اجراست، افزود: ما اولویت نظارت در این حوزه را تامین کالاهای اساسی و خریده شده با ارز مرجع نظیر برنج قرار دادیم و در کنار آن نظارت بر توزیع نهاده‌های یارانه‌دار مد نظر و ملاک کار بوده است.

عزیزی گفت: کلیه کالاهای عرضه شده برای دهک‌های پایین جامعه نیز که از یارانه ویژه برخوردار هستند از اولویت‌های ویژه ما هستند که در این زمینه انتظار داریم خود مردم نیز از طریق سامانه 124 اطلاع‌رسانی را در اولویت قرار دهند./ع

برچسب ها: اردبیل ، ذخیره ، شکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.