برای بقا در لیگ چاره ای جز پیروزی مقابل حریف نداریم.

سرمربي استقلال ساري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: اين ديدار براي ما بازي مرگ و زندگي است و باید در حضور هواداران خود پیروز شویم.

تقی پور افزود : بازي اين هفته ما مقابل استيل آذين حكم بازي فينال دارد و كسب سه امتياز آن براي ما واجب تر از هر چیز دیگری است.

وی تصریح کرد : از تماشاگران خونگرم ساروی می خواهم در هر شرایطی پشتیبان تیم باشند.

سرمربی فوتبال استقلال ساری با اشاره به برگزاری دو مسابقه سخت در دو هفته گذشته گفت : دوهفته گذشته دو ديدار سخت و نفس گير بيرون از خانه را مقابل تيم هاي بالا جدول داشتیم در حالي كه مي توانستيم هر دو بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

تقی پور شرايط روحي و روانی بازيكنان تيمش را خوب عنوان کرد و افزود :‌ تنها يك بازيكن را به دليل محروميت در اختیار نداريم ولي ساير بازيكنان انگیزه خوبی برای این بازی دارند.

وی با بيان اينكه استقلال ساري را در رده 12 جدول در اختيار گرفتم تصریح کرد: شك ندارم با تلاش بازيكنان و حمايت هواداران متعصب شهرم و مسئولان در ليگ باقي خواهيم ماند.

سرمربي استقلال ساري گفت : تيم استقلال سهميه ساري نيست برای شهروندان مازندرانی و متعلق به طبرستان بوده و باید هر طوری که شده از سهمیه این تیم در لیگ حفاظت کنیم.

تیم فوتبال استقلال ساری از هفته بیست ودوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور پنجشنبه 17 اسفند در استادیوم شهید متقی ساری میزبان استیل آذین تهران است.

تیم فوتبال استقلال ساری هم اکنون با 22 امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارد./ع

برچسب ها: بقا ، لیگ ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.