رئيس اداره سلامت اداره‌كل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به نزديك‌شدن به آخرين چهارشنبه سال، گفت: كارگاه‌هاي آموزشي با هدف اطلاع‌رساني و توجيه دانش‌آموزان درباره اتفاقات چهارشنبه سوري، در مدارس استان در حال برگزاري است.

به گزارش باشگا خبرنگاران خوزستان؛ اميد مقيمي‌پور اظهارداشت: برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي جهت پيشگيري از اتفاقات ناگوار چهارشنبه سوري، ويژه دانش‌آموزان و اولياء آن‌ها، به‌صورت فشرده از هفته گذشته در مدارس استان آغاز شده‌است.

 

وي با بيان اين‌كه در اين كارگاه‌ها نحوه اطفاء حريق به دانش‌آموزان آموزش داده مي‌شود، افزود: اين كارگاه‌هاي آموزشي با هماهنگي معاونت اجتماعي نيروي انتظامي و مراكز اجتماعي استان، با هدف مطلع‌كردن دانش‌آموزان درباره خطرات مواد منفرجه و عواقب آن، برگزار مي‌شود.

 

رئيس اداره سلامت اداره‌كل آموزش‌وپرورش خوزستان در خصوص برخورد با فروشندگان غيرمجاز مواد منفرجه در چهارشنبه پايان سال، گفت: به همه مديران مدارس تاكيد شده‌است، در صورت مشاهده افراد مشكوك و فروشندگان مواد منفرجه در اطراف مدرسه، در اسرع وقت به نيروي انتظامي و بسيج اطلاع‌ دهند تا با آن‌ها برخورد قانوني صورت گيرد./ع
برچسب ها: آگاه سازی ، خطرات ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.