استمرار این حرکت ارزشمند فرهنگی و علمی به تعمیق آگاهی دانشجویان در عرصه علم و فن‌آوری رباتیک و تعامل تنگاتنگ دانشگاه با صنایع مرتبط بیانجامد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حسن زیاری، رییس دانشگاه پیام نور در پیامی خطاب به مجریان و شرکت کنندگان در این رقابت علمی گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌ها در منطقه خاورمیانه در سال‌های اخیر توجه ویژه ای به گسترش واعتلای کیفی خود در تمام حوزه ها نموده است. از آن جمله می توان به تاکید بر توسعه عرصه فناوری و دستیابی به مرزهای جدید دانش در زمینه های نوین و مورد نیاز کشور اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: سومین المپیاد رباتیک دانشگاه پیام نور که در جوار حریم ملکوتی حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف تحیت و الثناء) برگزار می شود، زمینه ساز اعتلای علمی و شکوفایی تکنولوژی و فناوری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گردد.

دکتر زیاری تصریح کرد: استمرار این حرکت ارزشمند فرهنگی و علمی به تعمیق بینش و آگاهی دانشجویان در عرصه علم و فناوری رباتیک و تعامل تنگاتنگ دانشگاه با صنایع مرتبط بیانجامد و نتایج ارزشمند آن تحقق بخش منویات و آرمان های رهبری معزز انقلاب (مدظله العالی) در زمینه ارتقاء دانش و حمایت از تولید ملی و کاهش وابستگی علمی کشور شود.

وی از همه دست‌اندرکاران این رویداد بزرگ علمی تشکر کرد و گفت: از همه عزیزانی که طی ماه های گذشته با تلاش بی شائبه خود بسترهای لازم برای برگزاری هرچه مطلوب تر این المپیاد را فراهم آورده اند؛تقدیر و تشکر نموده و برای همه شرکت کنندگان و سایر دست اندرکاران از خداوند متعال توفیق روز افزون مسالت می‌کنم/.ب

برچسب ها: المپیاد ، زمینه ، شکوفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.