نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس با بیان اینکه طرح آزاد راه مراغه ـ هشترود تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود، خواستار همکاری مردم و مسئولان با پیمانکاران و مجریان این طرح آزاد راه برای تملک اراضی مسیر شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهدی دواتگری صبح امروز در جلسه شورای اداری مراغه از ایجاد چهار رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد مراغه خبر داد . 

وی اظهار کرد: در این رشته‌ها شامل سه رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد از مهر سال آینده دانشجو پذیرش خواهد شد.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تبریک هفته منابع طبیعی برحفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی تاکید کرد.

برخورد جدی با افراد سودجو

داواتگری افزود: اراضی ملی متعلق به همه مردم ایران و نسل‌های آینده است و باید با افراد سودجو و کسانی که قصد تصرف اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی را دارند باید مقابله کرد.

وی با بیان اینکه طرح آزاد راه مراغه - هشترود تا یک ماه آینده اجرایی می‌شود، خواستار همکاری مردم و مسئولان با پیمانکاران و مجریان طرح آزاد راه مراغه - هشترود برای تملک اراضی مسیر شد.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر تصریح کرد: از سرمایه‌گذارانی که در ایجاد واحدهای اشتغال‌زا و تولیدی در مراغه سرمایه‌گذاری کنند با واگذاری زمین در شهرک صنعتی و ارائه تسهیلات حمایت می‌شود./ج1

برچسب ها: تبریز ، مراغه ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.