قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر توانمندی های موجود در این استان گفت: خراسان جنوبی دارای ظرفیت و توانمندی های بین المللی ناشناخته بوده که باید شناسایی و تقویت شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بيرجند ، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی در نشست با کارکنان منابع طبیعی استان، با تاکید بر اینکه خراسان جنوبی در نوار مرز شرقی قرار گرفته و در همجواری افغانستان و پاکستان قرار دارد، اظهارداشت: دوری از مرکز و خشکسالی ها در این منطقه باعث محرومیت هایی شده که اجرای پروژه های بین المللی در زمینه منابع طبیعی اقدامات موثری برای کاهش محرومیت ها است.

امام جمعه بیرجند با توجه به مشکلات موجود کشاورزان و زمین داران در استان بر برخورد قاطعانه با زمین خواران در استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه باید مسئولان نسبت به تفکیک زمین های ملی از زمین های شخصی مردم اقدام کنند، اظهارداشت: برخی از زمین ها به دلیل خشکسالی ها فعالیتی در آنها انجام نمی شود و باید زمین های مردم شناسایی شده و به عنوان زمین دولتی ثبت نشوند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید از توانمندی ها و ظرفیت های طبیعی استان برای توسعه منطقه استفاده شود، یادآور شد: این استان ظرفیت های خوبی برای بین المللی شدن دارد که باید شناسایی و تقویت شود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.