انتقاد شدید قلعه نوعی از میثم بائو: برای همین ذخیره اید/ ملی پوشان استقلال در تیم ملی خط می خورند؟

اعضای تیم استقلال در حالی توانستند با شرایط خاصی صبا را با تساوی در شهرش روبرو کنند که امیر قلعه نوعی در پایان بازی از تمام اعضای تیمش رضایت نداشت و انتقاداتش بسیار بود.آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی با شرایطی خاص روبرو شدند که بازیکنان بدون تمامی نفرات حاضر در تیم برای مصاف با حریف خود آماده شدند و در این میان، امیر قلعه نوعی از برخی از نفرات تیم خود ابراز نارضایتی نداشت و بر عکس، بسیار زیاد نیز انتقاد داشت.

گفتنی است: امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که علت نیمکت نشینی اعضای این تیم، کاملا مشخص است و اگر هر کدام از بازیکنان این تیم نمی توانند استقلال را همراهی کنند و با شرایطی خاص از ترکیب دور می مانند، با دلیل و منطق است و سرمربی تیم استقلال سعی دارد که از تمام نفرات به اندازه توانایی شان استفاده کند اما این اتفاق، با شرایط خاص و اعتراضی از سوی اعضای این تیم روبرو شده است که سرمربی تیم اعلام کرده است که عملکرد نفرات این تیم نشانگر این است نشانگر این است که کدام بازیکنان باید از ترکیب دور بمانند.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال مدعی شدند که اوضاع برای آنها در تیم متفاوت است و اگر شرایط طوری پیش نرود،که آنها رضایت مربیان تیم را جلب کنند، باید از روی نیمکت تیم را همراهی کنند، و این در حالی است که این تصمیمی از سوی مربیان درست و براساس شرایط ایجاد شده در تمرینات است اما بازیکنان معترض در این خصوص فکر دیگری دارند و تصور می کنند که مربیان بدلیل اعتقاد به برخی اعضای این تیم ، آنها را روی نیمکت می نشانند، اما این در حالی است که شرایط برای حضور برخی از بازیکنان در ترکیب تیم استقلال مشخص است.

میثم بائو، هافبک تیم استقلال پس از مدت ها در مقابل صبا به میدان رفت، و امیر قلعه نوعی در غیاب چند بازیکن از وی استفاده کرد اما این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی استقلال پس از پایان نیمه اول از این بازیکن انتقاد فراوان داشت زیرا وی به عقیده وی نتوانست دستورات وی را در زمین مسابقه اجرا کند، از طرفی اعلام شده است که این بازیکن بدلیل عدم حضور در ترکیب تیم استقلال، از اوضاع ایده آلی برخوردار نیست و امیر قلعه نوعی ناچار شد که وی را از ترکیب استقلال خارج کند، این در حالی است که امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که هر بازیکنی که در ترکیب نیست و نمی تواند شرایط ایده آلی برای حضور در ترکیب تیم را بدست بیاورد، بدلیل اوضاعی است که خودش با آن روبروست و حق وی عدم حضور در ترکیب تیم استقلال است و مربیان تیم نمی توانند بازیکنی که آماده نیست را در ترکیب استقلال قرار دهند و شرایط تیم را با حضور آنهایی که آماده نیستند با تغییراتی منفی روبرو سازند. وی در این خصوص اخطار لازم را ارائه کرده است.

*ملی پوشان استقلال از تیم ملی حذف می شوند

اعضای تیم استقلال در خصوص، تغییر زمان بازی با سپاهان اظهارات نهایی خود را اعلام کردند و در غیاب اعضای این تیم و حضور اعضای تیم استقلال در شهر قم مسئولان در سازمان لیگ تصمیم گرفتند که بازی در تاریخ اعلام شده انجام شود و اعضای دو تیم با شرایط خاصی روبرو شوند که بسته به نفع سپاهان است، اما پس از شنیدن این خبر امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که در این مورد با مسئولان در سازمان لیگ موافقت نمی کند و نمی تواند با آنها موافق باشد. به همین دلیل از مدیریت استقلال خواست تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد زیرا استقلال قرار نیست در این بازی حاضر شود و در تاریخ اعلام شده تیم سپاهان را همراهی کند زیرا استقلال ملی پوشان خود را در اختیار ندارد و این موضوع برای این تیم شرایط را تغییر می دهد زیرا بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی است و این بازی بسیار حساس و سخت است و آبی ها نمی توانند بدون بازیکنان اصلی خود به میدان بروند و این موضوع مشکل ساز است.

از طرفی اعلام شده است که اعضای تیم استقلال مدعی شدند اگر قرار باشد به زور و با اصرار بی جهت مسئولان به میدان بروند، ملی پوشان این تیم در اختیار تیم ملی قرار نمی گیرند و باید از صبح ملی پوشان جدا شده و حتی حذف شوند تا در اختیار اعضای تیم استقلال باشند و بتوانند در این بازی تیم را یاری برسانند. امیر قلعه نوعی در این مورد قاطع است و مدعی شده که کوتاه نمی آید.

*ادعای استقلال: تصمیم به ضرر استقلال عمدی است

اعضای تیم استقلال در قم به یک امتیاز قناعت کردند و با این یک امتیاز به تهران بازگشتند و این در حالی است که آبی ها برای سه امتیاز راهی این شهر شدند تا مقابل یاران مرفاوی قرار گرفتند، اما در نهایت در این بازی نیز با حواشی زیادی روبرو شدند.

براساس این گزارش، استقلالی ها در پایان بازی مدعی شدند که یک ضربه پنالتی برای اعضای این تیم گرفته شده است و این اتفاقات بدلیل حرف و حدیثهایی است که در حدود این تیم عنوان می شود آبی ها اعلام کردند که تصمیماتی که به ضرر استقلال در زمین مسابقه گرفته می شود و همین طور تصمیماتی که خارج از زمین گرفته شود از روی عمد و بر اساس ادعای به من مسئولین درچند تیم گرفته و شود که اثبات شود که مسئولین به نفع استقلال با شرایط نا مناسب روبرو می شود و مسئولین در سازمان لیگ و حتی داوران ناچار به انجام این تصمیمات هستند.

اعلام شده است که آبی ها اعلام کردند یک پنالتی صد در صد درقم به نفع این تیم گرفته نشده است و اعضای این تیم نمی توانند با این موضوع مقابله کنند، زیرا معتقدند که برخی تصمیمات کاملا به ضرر استقلال است و اعضای این تیم ، با این شرایط نمی توانند به قهرمانی فکر کنند زیرا بر اساس این اتفاقات ، اعلام شده است که اعضای این تیم ، مدعی شدند که قهرمانی استقلال در روزهای پایانی تحت تأثیر این تصمیمات و اتفاقات قرار می گیرد.

* مدیر عامل استقلال به هیچ کس انتقاد نکرد

مدیر عامل تیم استقلال در بازی با صبای قم از نزدیک اعضای تیمش را همراهی کرد و پس از پایان بازی از اعضای این تیم تشکر کرد.

فتح اله زاده که در بازی های قبلی و پس از حتی تساوی تیم به اعضای تیمش انتقاد می کرد در بازی با صبای قم ازاعضای تیم خود تشکر و قدر دانی کرد و اعلام داشت که این بازی برای این تیم ارزش و اهمیت داشته و یک امتیاز خارج از خانه برای آبی ها ایده آل است و نمی توانند به عنوان مدیریت استقلال از اعضای این تیم خرده گرفته و آنها را سرزنش کند.

از طرفی وی به عنوان مدیرتیم از سرمربی تیم استقلال قدر دانی کرد و اعلام داشت که حضور وی در این تیم ارزشمند است و وی به عنوان سرمربی تیم می تواند همین یک بازی را نیز به راحتی جبران کند زیرا شرایط در تیم استقلال طوری است که حتی اگر مشکلات این تیم را رها نکند، اعضای تیم برای رسیدن به هدف خود و قهرمانی پیش آورند و این موضوع را فراموش نمی کنند که این بازی ها تا چه حد واندازه برای این تیم مهم و حیاتی است و آبی ها چقدر به امتیازات آن نیاز دارند.

اعضای تیم استقلال درمقابل از مدیریت تیم خواستند تا به این مسائل پایان دهد و تا جایی که امکان آن وجود دارد شرایط را به نفع اعضای این تیم پیش ببرد تا آبی ها بتوانند این چند بازی را به اتمام رسانده و برای قهرمانی آماده شوند.

انتقاد شدید فتح اله زاده از رویانیان در پیغام علی فتح اله زاده مدیر عامل تیم استقلال از لحاظ مالی با مشکلات بسیار زیادی روبروست و از طرفی میریت تیم مقابل آبی ها ازشرایط مالی خوبی برخورداراست که اوضاع تیم آبی سخت کرده است ، اما ادعای مدیر عامل قرمز ها، مدیریت استقلال را ناراحت و معترض کرده است.

بر اساس این گزارش : علی فتح اله زاده اعلام کرده است که مدیر عامل قرمزها نباید در این خصوص بحثی را انجام می داد که چه شرایط بین دو تیم حاکم است و پولی بین مدیران ردوبدل شده است ، اما در این میان ، فتح اله زاده اعلام کرده است که رویانیان ، نباید این خصوص بحثی را عنوان می داشت و درمبلغ کمک و یا مبالغ رد وبدل شده بحث مطرح و می شد زیرا این موضوع مابین مسئولین دو تیم و به منظور همکاری ایجاد شده است ، اماشرایط طور دیگری پیش رفته است و مدیر عامل قرمزها حتی در خصوص چگونگی شرایط نیز سخنانی را مطرح و عنوان کرده است که مدیر عامل استقلال از آنها وبرای دلخوری کرده و اعلام داشت که انتظار نداشته مدیریت تیم رقیب در این موارد سخنی را مطرح و عنوان کند و حتی در این خصوص تصمیم گیریهایی را انجام داده و آنهارا بصورت علنی و مشخص اعلام کند.

شایان ذکر است ، اعضای تیم استقلال در این خصوص واکنش نشان داده حتی از گفته های رویانیان ابراز ناراحتی کرده زیرا آبی ها معتقدند که تیم آنها از تیم پرسپولیس برتر است و این موضوع عاملی است که شرایط برای این تیم متفاوت از پرسپولیس باشد ، اما اظهارات قرمزها نشان از آن دارد که اعضای این تیم برحریف آبی خود برتری دارد، به همین دلیل اعضای تیم استقلال معترض شده و فتح اله زاده خواستند ، که اقدامات لازم را در این مورد انجام دهند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.