زاکربرگ که پیش از این 17 و نیم میلیارد دلار ثروت داشت، تنها طی سال گذشته بیش از 30 پله سقوط کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه سالهای گذشته، دوران پرفروغی برای فیس بوک و گردانندگان آن بود اما جو این موضوع نیز مثل هر اتفاق دیگر رو به افول گذاشت و با انتشار اخبار و تحلیل های مختلف درباره مضرات این شبکه اجتماعی، ستاره اقبال آن در مسیر غروب حرکت کرد.

حال براساس تازه ترین فهرست پولدارترین افراد جهان توسط نشریه فوربس، مارک زاکربرگ مالک سایت فیس بوک طی سال گذشته بیش از هر میلیاردر دیگری در آمریکا پول از دست داده است. این نشریه افزوده است که سال گذشته به هیچ وجه سال خوبی برای مارک زاکربرگ مالک شبکه اجتماعی فیس بوک نبود و او باید فکری به حال روند نزولی خود و مجموعه تحت مدیریتش کند.

فوربس یادآور شده است که زاکربرگ که پیش از این 17 و نیم میلیارد دلار ثروت داشت، تنها طی سال گذشته بیش از 30 پله سقوط کرده است و اکنون با 13 میلیارد و 300 میلیون دلار در رتبه 66 فهرست فوربس قرار دارد که این افت، برای بسیاری از تحلیلگران نکته ای مهم به شمار می رود.

فهرست میلیاردرهای فوربس روز سه شنبه منتشر شد و براساس این فهرست شمار افراد میلیاردر در جهان بیش از هر زمان در گذشته است.

در این فهرست پولدارترین فرد جهان همچنان کارلوس اسلیم از مکزیک است. این مالک شرکت های مخابراتی که اکنون 73 میلیارد دلار ثروت دارد برای چهارمین بار پیاپی در صدر فهرست پولدارترین افراد جهان قرار دارد. پس از وی بیل گیتس آمریکایی با 67 میلیارد دلار قرار دارد و در رتبه سوم نیز امانسیو اورتگا مالک برند اسپانیایی زارا با 57 میلیارد دلار ایستاده است.
برچسب ها: فیس بوک ، ثروت ، دلار ، ضرر ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار