سرهنگ اميري راد، از دستگيري سه سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده فلکه چهارم تهرانپارس خبر داد و گفت:" اين متهم که ظرف چند دقيقه لوازم داخلي خودروها را به سرقت مي بردند، ظرف 10 دقيقه بازداشت شدند.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کيقباد اميري راد، سرپرست کلانتري 126 تهرانپارس، از دستگيري سه سارق لوازم داخلي خودرو در محدوده فلکه چهارم تهرانپارس خبر داد و گفت:" اين متهمان که ظرف چند دقيقه لوازم داخلي خودرو را سرقت مي کردند، ظرف 10 دقيقه بازداشت شدند.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" شب گذشته واحد گشتي اين يگان در حال گشتزني در محدوده فوق بودند که به سه سرنشين يک خودروي سواري که کنار يک خودروي ديگر پارک شده بود مشکوک شده و براي بررسي موضوع به آنها نزديک شدند، اما سرنشينان اين خودرو به محض ديدن ماموران بدون توجه به دستور پليس اقدام به فرار کردند.
 
وي افزود:" بلافاصله ماموران خودروي مذکور را تحت تعقيب قرار دادند و 10 دقيقه بعد هر سه متهم بازداشت و به کلانتري منتقل شدند که طي بازجويي هاي انجام شده هر سه نفر خود را "کيارش"، "علي اصغر" و "عباس" معرفي کرده و عنوان داشتند که در حال سرقت لوازم داخلي خودروي مذکور بودند که ماموران رسيده و آنها را بازداشت کرده اند.
 
سرهنگ اميري راد، عنوان داشت:" بر اساس گفته هاي متهمان خودروي آنها تحت بازجويي قرار گرفت که طي آن تعدادي لوازم داخلي خودرو، گوشي تلفن همراه، پنل ضبط ، ترانس و لامپ مسروقه كشف و ضبط شد.
 
گفتني است، متهمان در بازجويي هاي انجام شده اعلام کردند که با همدستي هم و ظرف چند دقيقه از خودروهاي پارک شده در کنار خيابان سرقت مي کنند و لوازم آن را به سرقت مي برند و اين لوازم را در خارج از شهر تهران به مالخران اموال مسروقه مي فروشند./ل
برچسب ها: سارقان ، دقیقه ، سرقت ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار