سرهنگ صداقت جو، صبح امروز از دستگيري سه زورگير در محدوده بزرگراه رسالت خبر داد و گفت:" ماموران گشت کلانتري 136 فرجام اين سه زورگير را هنگام ضرب و شتم مالباخته بازداشت کردند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  سرهنگ عباس صداقت جو، رييس کلانتري 136 فرجام،  ضمن اشاره به دستگيري سه سارق زورگير در محدوده بزرگراه رسالت، به تشريح جزييات دستگيري اين سه متهم پرداخت.
 
اين مقام انتظامي گفت:" روز گذشته ماموران گشت انتظامي اين کلانتري در حال گشتزني در محدوده بزرگراه رسالت بودند که متوجه شدند چهار مرد با يکديگر درگير شده و در حال زد و خورد هستند.
 
وي افزود:" بلافاصله براي بررسي موضوع و با احتمال اينکه موضوع سرقت و زورگيري است ماموران به سمت آنها رفته و اين درست در حالي بود که سه نفر از اين افراد با شنيدن صداي ايست پليس و مشاهده ماموران سعي کردند با پاي پياده از محل متواري شوند که موفق نشده و با سرعت عمل ماموران بازداشت شدند.
 
سرهنگ صداقت جو ادامه داد:" در همين زمان فردي که از سوي سه مرد ديگر مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود به ماموران اعلام کرد که اين سه مرد با تهديد چاقو قصد زورگيري از وي را داشته اند که با مقاومت وي اقدام به ضرب و شتم او کرده اند.
 
اين مقام انتظامي تصريح کرد:" متعاقب گفته هاي اين مرد هر سه نفر به همراه فرد مذکور به کلانتري منتقل شده و مورد بازجويي قرار گرفتند که طي آن هر سه نفر به جرم خود مبني بر اقدام به زورگيري و ضرب و شتم مالباخته اعتراف کردند.
 
وي عنوان داشت:" اين سه متهم که "رمضان"، "سعيد" و "محمد" نام داشتند در تحقيقات تکميلي به 2 فقره سرقت و زورگيري ديگر به اين شيوه اعتراف کرده و اقرار کردند که مالباخته را پس از مدتي تعقيب در حاشيه بزرگراه محاصره کرده و با تهديد چاقو و ضرب و شتم قصد زورگيري از وي را داشته اند.
 
گفتني است، هر سه متهم پس از تکميل پرونده به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ معرفي شده و اموال مالباخته به وي باز پس داده شد که اين امر به رضايت خاطر اين شهروند منتهي شد./ل
برچسب ها: زورگیری ، بزرگراه ، رسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار