عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس با بيان اين که در بودجه سال 92 ، توجه لازم به بخش حمايت از توليد به عمل نيامده گفت: شيب بودجه به سمت توليد نيست بلکه بيشتر به بخش‌هاي هزينه‌اي کشور توجه شده است.


بهروز نعمتي نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره ميزان توجه بودجه سال 92 کل کشور به بحث حمايت از توليد، گفت: در بودجه سال آتي توجه لازم به بخش حمايت از توليد صورت نگرفته و شيب بودجه به سمت بخش‌هاي هزينه‌اي کشور است و اين در حالي است که با توجه به شرايط اقتصادي و لزوم پيش‌رو قرار‌دادن اقتصاد مقاومتي اين موضوع نياز به توجه بيشتري دارد.
 
وي درباره پيش‌بيني دولت بر اجراي فاز دوم هدفمندي‌يارانه‌ها در سال آتي، افزود: نظر اکثريت نمايندگان مجلس بر آن است که اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها در سه ماهه نخست سال آتي اتفاق نيافتد، چرا که با توجه به تغيير دولت در خردادماه سال آينده بهتر است هرگونه تصميم‌گيري  دراين‌باره با تامل بيشتري صورت گيرد.
 
نعمتي ادامه داد: ممکن است دولت بعدي در اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها به جاي پرداخت نقدي نظرش بر اعطاي خدمات اجتماعي باشد لذا گمان مي‌کنم هرگونه تصميم‌گيري در اين باب پس از استقرار دولت يازدهم ميسر باشد.

انتهاي پيام/
 


برچسب ها: بودجه ، تولید ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار