اولین همایش ملی نانو فناوری و شیمی سبز 20 اسفند در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار می شود.

رضا کیا کجوری دبیر اجرایی این همایش در گفتگو با خبرنگارعلمي  باشگاه خبرنگاران گفت: حدود 500 نفر برای شرکت در این همایش ثبت نام کردند که از این بین 300 مقاله ارائه و از این تعداد در 200 مقاله انتخاب شد که 170 مقاله به صورت پوستر و 30 مقاله به صورت ارائه شفاهی خواهد بود.
 
وی افزود: این همایش با همکاری واحدهای ملارد، تهران شمال و رودهن دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت شیمیایی نوین شیمیار برگزار می شود.
 
دبیر اجرایی این همایش عنوان کرد: محورهای برگزاری این همایش 5 محور است که عبارت است از نانوشیمی، منابع انرژی نو در واکنش های شیمیایی، شیمی محاسباتی، سیستیک و مکانیسم واکنش ها و شیمی محیط زیست.
 
کیا کجوری عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش این است که حوزه های مرتبط با نانو و محیط زیست با کارها و فعالیت های یکدیگر آشنا شوند و با یکدیگر همفکری کنند.
 
وی افزود: با توجه به این که امسال سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و اهمیت موضوع محیط زیست با برگزاری این همایش پژوهش هایی که بیشتر جنبه کاربردی دارند ارائه می شوند و شرکت کنندگان که اعضای هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری هستند با دیدگاه های هم آشنا می شوند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با برگزاری این همایش کارها به سمت کاربردی کردن پژوهش ها با کیفیت بهتر پیش برود و خروجی این همایش با توجه به اهمیت نانو و محیط زیست نیازهای جامعه را مرتفع کند.
 
گفتنی است: برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می تواند به سایت همایش به آدرس http://www.ntgc2013.cnf.irمراجعه کنید./ع2
برچسب ها: محیط ، زیست ، پژوهش ، دانشگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار