تمرین امروز 15 اسفند استقلال تهران زیر بارش باران در ساعت 13 آغاز شد و حیدری، جباری، رحمتی و قلعه نوعی غایبان تمرین امروز بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در تمرین امروز آبی پوشان زمین آکادمی مرحوم ناصر حجازی با نایلون پوشیده شده بود تا بارش باران مانع از تمرین بازیکنان استقلال نشود اما برپایی نمایشگاه بهاره در نزدیکی محل تمرین آبی پوشان موجب شد تا بازیکنان با کمی تأخیر به محل تمرین وارد شوند و پس از ورود مسئولین تدارکات باشگاه دو سوم نایلون های زمین را برداشتند تا بازیکنان بتوانند تمرین خود را آغاز کنند اما نکته جالب توجه در تمرین امروز غیبت امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال،خسرو حیدری، مجتبی جباری و سید مهدي رحمتی بود.

گفتنی است: تعداد 10 هوادار در تمرین امروز آبی پوشان حضور دارند و به نظر می رسد که بارش باران مانع از استقبال بیشتر هواداران شده است ضمن اینکه این تعداد هوادار برای اینکه از بارش باران در امان باشند به جایگاه خبرنگاران وارد شدند.

لازم به ذکر است، لیدرهای باشگاه استقلال از هواداران خواستند که با تعدادی بیشتر از دوستان خود در بازی استقلال و تراکتورسازی حاضر شوند.

شایان ذکر است ، حنیف  عمران زاده از ابتدا در تمرین آبی پوشان حاضر بود و ایمان موسوی نیز که روز گذشته حتی در لیست 18 نفره این تیم مقابل صبای قم حضور نداشت به شدت تمرینات خود را دنبال می کرد.

بیشتر بازیکنان استقلال به استخر و سونا رفتند آنهایی هم که ماندند به تنیس فوتبال پرداختند و بازیکنان ذخیره نیز پس از دویدن به بازی آقا وسط ادامه دادند و پس از این تمرین به 2 گروه تقسیم شدند و فوتبال تمرینی بازی کردند.

هدف از انجام این تمرین چهار چوب شناسی بازیکنان بود که تمام این تمرینات در غیاب امیر قلعه نوعی زیر نظر مجید صالح مربی این باشگاه انجام گرفت.

این گزارش حاکی است: مهمان ویژه تمرین امروز آبی پوشان پسر چهار ساله علی حمودی بود و یکی دیگر از نکات جالب توجه نیز در تمرین آبی پوشان حضور علی لطیفی، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی زاده و منصور پورحیدری بود که آنها نیز در اواسط تمرین آکادمی مرحوم ناصر حجازی را ترک کردند.

شایان ذکر است : فرهاد مجیدی با یک اتومبیل گذر موقت در تمرین حاضر شد و آرزه نیز برای رفتن از محل تمرین منتظر ساموئل بود و برای اینکه با وی به خانه برگردد مدت زمان زیادی را صرف آمدن هافبک استقلالی ها کرد .

گفتنی است: دو گلر جوان باشگاه استقلال زیر نظر بابازاده به صورت جداگانه تمرین کردند.

استقلالی ها عباس محمدرضایی به دلیل برخورد در فوتبال تمرینی با بازیکن مقابل خود از ناحیه ساق پای راست دچار مصدومیت شد و سیاوش اکبرپور نیز زیر نظر پزشک باشگاه به درمان پرداخت و شوخی های وی با پزشک تیم نیز از دیگر نکات قابل توجه در تمرین امروز بود.

*دندان درد موجب غیاب سرمربی شد

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به علت دندان درد شدید نتوانست در تمرین امروز استقلال حاضر شود و برهانی نیز که در تمرین حاضر شده بود به دلیل سرماخوردگی محل تمرین را ترک کرد.

حاتمی و عمران زاده که چند روزی بود که یکدیگر را ندیده بودند. در تمرین امروز به محض ورود با یکدیگر برخورد گرمی داشتند و لحظات زیادی را خوش و بش کردند.

تمرین آبی پوشان پایتخت در ساعت 14:30 دقیقه به پایان رسید و دلیل اینکه تمرین امروز آبی ها به جلو افتاد این بود که پرسپولیس و ذوب آهن در ساعت 15:30 دقیقه به مصاف یکدیگر می روند و این بازی را مسئولان تیم باید آنالیز کنند اما پس از اتمام تمرین مجید صالح به همراه ایمان عالمی در خصوص مسایل تاکتیکی تیم استقلال به صحبت پرداختند و مسئولان تدارکات این باشگاه نیز با به پایان رسیدن تمرین آبی پوشان دو بار زمین را با نایلون پوشاندند./مح
برچسب ها: بازیکن ، استقلال ، لیدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار