مربی تیم ملی بدمینتون گفت: بدمینتون زنجان روزهای افول خود را پشت سر می گذارد.

مرتضی ولی دروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اعلام این مطلب گفت : افرادی غیر مسئول وارد بدمینتون زنجان شده اند که تنها ادعای صاحب نامی دارند و گمان می کنند بدمینتون در این شهر به نام آنها شناخته می شود و این مسئله در حالی است که افراد مسئول نادیده گرفته می شوند.
 
مربي تيم ملي بدمينتون اضافه کرد: افرادی که در حال حاضر سرپرست هیئت هستند قبل از حضور من چگونگی عملکرد خود را ثابت کردند ولی بازهم وارد میدان شده اندو به افول دوباره بدمینتون کمک می کنند، این مسئله در مسابقات اخیر بارز است چنانچه در مسابقات فجر تنها یک داور و 2 ملی پوش از زنجان حضور داشتند.
 
ولی دروی با تأکید بر اینکه در مدت سرپرستی من مانع فعالیت هایم شدند اظهار داشت: در طول 9 ماه فعالیتم در هیئت بارها نامه نگاری کردند و سنگ جلوی پایم انداختند و من در نهایت متوجه شدم عملکرد ما به آنها ضرر مي زند چرا که خیانت آنها به بدمینتون استان، مشخص می شود.
 
مربی تیم ملی بدمینتون تأکید کرد : برای ریاست هیئت 7 نفر کاندیدا شدند اما روز آخر انصراف دادند و به سرپرستی در یک کمیته راضی شدند و این اتفاق این نتیجه را به دنبال دارد که این افراد دلسوز پیشرفت در این رشته ورزشی نیستند و تنها برای کسب موقعیت بهتر به بدمینتون رو آورده اند.
 
سرپرست سابق هیئت بدمینتون زنجان خاطر نشان کرد: سطح بدمینتون زنجان به جایی رسیده است که در لیگ دسته یک باخت و در نهايت حذف شد، در حالی که شهر زنجان 3 سالن اختصاصی بدمینتون دارد و اگر ظرفیت آنها حداکثر استفاده به عمل آید، می توانیم شاهد بهترین عملکرد ورزشکاران این شهر باشیم اما متأسفانه از این طریق تنها عده ای به پول می رسند و هیچ کمکی به برنامه ریزی در راستای پیشرفت بدمینتون صورت نمی گیرد پس چه بهتر که به دنبال یک سنگ قبر مشکی برای بدمینتون شهری باشیم که سالها قطب بدمینتون کشور بود./مح
برچسب ها: دروی ، فعالیت ، بدمینتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار