بانک خاورمیانه با 19.6مبادله میلیون سهم درصدر بیشترین حجم معامله بازار فرا بورس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امروز سه شنبه 15اسفند ماه در بازار فرابورس 262میلیون سهم مورد دادو ستد قرار گرفت .
در میان شرکت های فرابورسی، مبادله 19.6میلیون سهم بانک خاورمیانه سبب شد که این بانک در صدر بیشترین حجم معاملات قرار گیرد . پس از آن نیزذوب اهن با  بیش از 16.2میلیون سهم در جایگاه دوم ایستاد. این در حالی است که کمترین حجم معاملات به معامله تنها 114 سهم صنعتی مینو تعلق گرفت.
بنابراین گزارش، بیشترین کاهش قیمت به قند چهارمحال، پالایش نفت شیراز، قند شیروان قوچان و بجنورد، نفت ایرانول و نفت پاسارگاد تعلق داشت.

در بازار ابزارهای نوین مالی نیز هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می شود، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب، سه نماد اجاره مپنا 350هزارو 920 برگه، گواهی سپرده انصار 22هزار و 910 برگه و مشارکت نارنجستان 16هزارو 610 برگه داشتند.

شایان ذکر است نماد معاملاتي شركت پالايش نفت شيراز ، به دليل تغيير با اهميت پيش بيني سود هر سهم  همچنین اوراق اجاره شركت واسط مالي تير به منظور تامين مالي شركت گروه سرمايه گذاري مسكن، به منظور پرداخت اجاره بهاي سه ماهه اوراق در تاريخ 17 اسفند، در پايان معاملات امروز متوقف شدند./س

برچسب ها: بورس ، فرابورس ، عرضه ، حجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار