جمعیت جوانان هلال احمر استان اصفهان در حرکتی ابتکاری و نوین به منظور ایجاد فضایی شاد و در عین حال آموزشی طرح دوستدار کودک برای مسافران نوروزی در اصفهان مهیا می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد نوید متقی دیروز در نشست خبری افزود: این طرح در برخی از پست های شلوغ استان به صورت مهد کودک با حضور مربیان اجرا می شود.

وی با اشاره به آغاز طرح ملی مسافران نوروزی امسال از 25 اسفند در سراسر کشور گفت: در سال 92 وارد سیزدهیمن مرحله آن با شعار راهنمایان جوان، ایمنی نشاط و آرامش خواهیم شد.

وی اظهار کرد: در ورودی ها و خروجی های استان تعداد 38 پست ثابت، هفت پست سیار و 35 خیمه نماز در نوروز مستقر است.

وی با بیان اینکه تعداد 16 پایگاه به صورت شبانه روزی از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده در استان فعال است، گفت: 22 پایگاه هم روزانه فعال هستند.

وی افزود: در سال گذشته تعداد 39 پست راهنمایی مسافران نورزی در استان اصفهان وجود داشت که امسال به 45 پست افزایش یافته است.

معاون جوانان هلال احمر اصفهان با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان موازی کاری با هیچ دستگاه خدماتی انجام نمی دهد، گفت: در طرح راهنمایی مسافران نوروزی مسیرها به هموطنان برای جلوگیری از مسیر اشتباهی اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: آموزش ایمنی در سفر، نکات بهداشتی، ایمنی در جلوگیری ازحوادث، بستن کمربندایمنی و سایر خدمات ارائه داده می شود.

متقی اظهار کرد:یکی از کارهای معاونت جوانان هلال احمر در طرح راهنمایی مسافران نوروزی نهادینه کردن خدمت به همنوع و فعالیت بشردوستانه است/ع.

برچسب ها: طرح ، دوستدار ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.