مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: امسال 22 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان و غیر مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در نشست خبری ظهر امروز سبحانی با بیان این مطلب که منابع درآمدی کمیته امداد از دو بخش کمک های مردمی و منابع دولتی تأمین می شود افزود: وام های پرداختی به مددجویان و غیر مددجویان از طریق کمک های مردمی پرداخت شده است ، یعنی هر ماه یک میلیارد و 800 میلیون تومان وام پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر خدمات کمیته امداد بیان داشت: جهیزیه، درمان، خرید مسکن، فروشگاه نوروزی از اعتبارات کمک های مردمی تأمین شده است و امسال با اعتبارات مردمی 300 نفر صاحب خانه شده اند.

سبحانی در مورد بن های نوروزی توزیع شده گفت: امسال 4 میلیارد تومان بن فروشگاه های نوروزی به استان تهران اختصاص داده شده است که سه میلیارد و 200 هزار تومان آن به مدد جویان دائم و غیر دائم داده شده است.

همچنین در ادامه با توجه به اینکه بسته های حمایتی به مددجویان متناسب نیازها و شرایط اقلیمی توزیع می شود افزود: همان طور که در کل کشور برای توزیع بسته های حمایتی شرایط اقلیمی منطقه و نیازهای مددجویان مدنظر قرار دارد در حوزه استان تهران هم ارسال بسته های حمایتی با همین شرایط است./ف

برچسب ها: استان ، تهران ، وام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رحیم پورکریمی
۰۹:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
باسلام . ازبابت وام به نیاز مندان جهت اشتغال متشکریم. لطفا"بیشتر بفکر جوانان بیکار درروستا ها وکسب وکار آنها باشید،وزیاد سخت نگیرید تا همه بتوانند ازوام شما بهره مند شوند تاجهت درآوردن نون زن وبچه شان بسمت شهر کوچ نکرده تاروستا را خالی از سکنه نکنند .به امید سرسبزی وخرمی ونشاددرروستا
آخرین اخبار