قسمت 6 فیلم پر طرفدار "رزیدنت اویل" سال 2014 اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر، "رزیدنت اويل" یک سری فیلم‌های سینمایی است که برداشتی آزاد، از سری بازی‌های رایانه‌ای "رزیدنت اويل" است. سری بازی‌های رزیدنت ایول توسط شرکت کپ‌کام ساخته شده‌است.
درسال ۱۹۹۷ برای نخستین بار، کنستانتین فیلم توسط "آلن مک‌الروی" و "جرج ای. رومرو" امتیاز ساخت این فیلم را از شرکت کپ‌کام خریداری کرد. در سال ۲۰۰۱، شرکت سونی حق ساخت این فیلم را برعهده گرفت و "پل اندرسون" را برای کارگردانی نخستین فیلم از این سری برگزید. کارگردانی فیلم دوم برعهده "الکساندر ویت"، فیلم سوم "راسل مالکای" و فیلم چهارم را مجددا "پل اندرسون" کارگردانی کرد.
"پل اندرسون"، در دو فیلم دوم و سوم نیز به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده مشارکت داشت.
"آلیس" یکی از نگهبانان درگاه ورودی مقر "هایو" است. مقر هایو، منطقه اي است که متعلق به شرکت آمبرلا بوده و در آن به شکلی مخفیانه،به انجام آزمایش‌های غیرقانونی پرداخته می‌شود. درجریان یک خیانت، ویروس تی در این مقر منتشر شد.
رایانه مرکزی ملکه سرخ که وظیفه تامین امنیت مقر را برعهده داشت، تمامی این مقر را به همراه کارکنان آن قرنطینه می‌کند. آلیس شخصی است که برضد فعالیت‌های آمبرلا کارکرده و به همراه دوستانش، برای خارج شدن از مقر و رسواسازی آمبرلا تلاش می‌کند. درپایان، آلیس متوجه می‌شود که نامزد او، بانی این رخداد بیولوژیکی بوده‌است. پس از کشته شدن نامزد "آلیس"، توسط مخلوق "لیکر"، "آلیس" و "مت" موفق به خروج از مقر می‌شوند و در این زمان توسط ماموران "آمبرلا" دستگیر می‌شوند.
قسمت  6 فیلم پرطرفدار "رزیدت اویل" سال 2014 اکران می شود./ي2

برچسب ها: رزیدنت ، سینما ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۴۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
خیلی عالی
Netherlands
ناشناس
۰۹:۲۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
بابا یکی دقیق بگه کی اکرات میشه؟
تورو خدا من عاشق این فیلمم
Germany
اریا
۲۲:۱۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
تو بعضی سایت ها گفته میشه سال 2015 اکران میشه؟؟؟
بعضی سایت ها هم نوشته 24 شهریور ک گذشته....یعنی تا الان اکران شده؟؟؟
میشه تاریخ دقیقشو بگین لطفا؟
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۶:۵۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
دقیقا کی اکران می شه؟
آخرین اخبار