مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: دو باب کتابخانه عمومی شهر کرمانشاه سال آینده در شیفت شبانه نیز به اهالی کتاب و کتابخوانی سرویس دهی می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نشست انجمن کتابخانه های عمومی کرمانشاه روز سه شنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان کتابخانه های عمومی این استان برگزار شد.

اسماعیل احمدی افزود: بدلیل استقبال اعضای فعال کتابخانه ها، برنامه ریزی های لازم انجام شده تا این دو کتابخانه عمومی شهرستان کرمانشاه در شیفت شبانه نیز سرویس دهی داشته باشند.

وی ضمن اشاره به استقبال چشمگیر مردم کرمانشاه از طرح شیفت شبانه کتابخانه شهید بهشتی در سال 91 گفت: با توجه به استقبال علاقمندان، نهاد کتابخانه های عموی استان تصمیم گرفت در سال 1392 شیفت شبانه را در کتابخانه های عمومی اندیشه واقع در شهرک دولت آباد و امام علی(ع) واقع در شهرک معلم کرمانشاه را نیز راه اندازی کند.

احمدی تصریح کرد: امیدواریم مسوولان با کمک های مادی و معنوی خود و همچنین ارایه پیشنهادات و نقطه نظرات سازنده نهاد کتابخانه ها را در جهت ارتقای سطح فرهنگی استان یاری رسانند.

بررسی سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی از درآمد شهرداری ها و بررسی وضعیت ساختمان کتابخانه عمومی امامت از مصوبات این جلسه بود./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، شیفت ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.