این شورا در حالی به تبلیغ گسترده برگزاری جلسه نخستینش پرداخته که خواهر صهیونیست خود خودخوانده امیر عباس فخرآور از حامیان اصلی این تشکل به استقبال از این حرکت از طرف دیگر اپوزیسیون کاملا نا امید است .

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، مه لقا فخرآور که تا قبل از آنکه برادرش را به این بازی جدید شاهزاده فراری راه بدهند از منتقدین جدی این حرکت بود در فیس بوکش با اعتراض و ناراحتی از کسادی بازار شورای ضد انقلابها می نویسد :" هنوز جلسه اول شورای ملی برگزار نشده صدای وا مصیبتا در آمده است !!

روزهای اول تشکیل شورای ملی من جزء اولین کسانی بودم که به حضور برخی افراد بی نام و نشان و حتی صاحب نامانی که در کنار اصلاح طلبان ( فتنه گران) نشستند و شورا را کلید زدند انتقاد کردم و از طرف این افراد مورد حمله قرار گر فتم .ولی الان قضیه فرق کرده خانمها و آقایان سر اینکه رئیس جلسه پال تاک ما نبودیم خود را کنار کشیدند و منتقد شورا شدند .

مه لقا که از عقب افتادن در رقابت سر کیسه کردن  سازمانهای جاسوسی غربی نگران است در انتها اظهار می کند :" خانمها و آقایان اینقدر تو سر هم بزنید همانطور که 34 سال است میزنید تا موسوی و کروبی به عنوان رهبران اپوزسیون معرفی شوند و می بینیم که دولت فرانسه این اشخاص را به عنوان رهبر اپوزسیون معر فی کرده است!"



گفتنی است بعد از اینکه تشکیل شورایی موسوم به ملی‌, افتراق گروهای کوچک سلطنت طلب و استعفای دسته جمعی آنان را در پی‌ داشت،رضا ربع پهلوی که غائله را باخته بود در حرکتی تازه با تغییر نام شورای ملی‌ به سوپر شورای ملی‌ با کمک امیر عباس فخرآور در تلاش است با برگزاری کنفرانسی در واشنگتن در ۶ مارس سال جاری، بار دیگر بخت خود را برای متحد کردن سلطنت طلبان و جلب نظر مثبت سیاستمداران آمریکایی‌ برای دلارهای یانکی ها بیازماید.

آخرین گزارش‌ها از واشنگتن حکایت از آن‌ دارد که امیر عباس فخرآور از ۲ هفته پیش با تماس با برخی‌ از فعالان اپوزیسیون تلاش مستمری کرده است تا بتواند برخی‌ از آنها راضی‌ کند در کنفرانس مذکور شرکت و صندلیهای خالی‌ را پر کنند.منوچهر و نسرین محمّدی با هزینه فخرآور از کالیفرنیا به واشنگتن کشانده شده اند تا در نقش سیاهی لشکر به هنگام سخنرانی شاهزاده و فخرآور برای آنان سوت و کف بزنند،همچنین هزینه یک بیخانمان دیگر در سانفرانسیسکو به نام ر.م تقبل شده است تا وی نیز یکی‌ از صندلی‌های سالن را پر کند.

امیر عباس فخرآور با ارسال ایمیل به رسانه‌های ضد انقلاب خواهان حضور آنها در کنفرانس شده است. وی در دعوت نامه و لوگویی که ارسال کرده است، خود را به عنوان دومین سخنران بعد از رضا ربع پهلوی معرفی نموده است .

علیرضا نوری زاده،رضا پیرزاده،سعید گنجی،نازیلا گلستان،امیر گلعلی پور و شاهین نژاد و سینا دبستانی از جمله ضد انقلابهایی هستند که که به عنوان بنیان گذران سوپر شورا در این کنفرانس حضور پیدا خواهند کرد.

از سویی منتقدین و رقبای رضا ربع پهلوی در این ماراتن نفس گیر ! وی را  متهم به سواستفاده از واژه "ملی‌” میکنند و پیشنهاد میکنند که شاهزاده بجای اینکه اسم شورا را، شورای ملی‌ بنامد از واژه شورای سلطنت طلبان استفاده کند که مناسبترین و روشنترین واژه برای توصیف فعالیتهای سلطنت طلبانه او میباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار