نخستین نشست مشترک مدیران روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به منظور هم افزایی و هماهنگی فعالیت‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام صادقی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه(س) در این نشست، وجود حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) و مسجد جمکران در شهر مقدس قم را بستر مناسبی فعالیت های دینی و مهدوی عنوان کرد و گفت: ایجاد ارتباط و هماهنگی بین فعالیت‌های این دو مجموعه مذهبی فرهنگی را ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: این دو مجموعه با وجود خیل عظیم زائران و مجاوران، نیازمند برنامه ریزی‌های دقیق و علمی جهت برقراری ارتباط و ارائه مباحث فرهنگی به مخاطبین می‌باشند.

ابراهیم صدوقی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران هم با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، گفت: برگزاری جلسات منظم و هدفمند بین این دو مجموعه به توسعه فعالیت‌های مشترک در راستای خدمت رسانی بهتر به زائران و میهمانان شهر مقدس قم کمک می کند.

وی به ارائه گزارشی از روند شکل گیری واحدهای امور رسانه و امور بین‌الملل روابط عمومی مسجد مقدس جمکران پرداخت و خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره گیری از تجربیات مشترک، بتوانیم بر روند فعالیت‌های مذهبی و تبلیغی در کشور اسلامی اثرگذار باشیم./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.