مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نوشهر از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم‌های رشد از 12 تا 16 بهمن در هفت شهر استان مازندران خبر داد.

بیژنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران از برگزاری همزمان چهل و دومین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از 12 تا 16 بهمن در هفت شهر استان مازندران خبر داد و گفت: از شش سال قبل بر اساس تصمیم مدیران برگزارکننده فیلم‌های برگزیده جشنواره رشد در استان‌ها و شهرستان‌ها نمایش داده می‌شود.

وی با اعلام اینکه امسال پنجمین سال برگزاری فیلم‌های رشد به میزبانی استان مازندارن صورت می گیرد افزود : برگزاری جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد به منظور افزایش فرآیند یاددهی و یادگیری و همچنین اثر بخشی تکنولوژی روز در امور تربیتی است که با همکاری مسئولان شهرستانی، نوشهر نیز به مدت پنج سال متوالی میزبان برگزاری این جشنواره است.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان نوشهر با بیان اینکه در جشنواره امسال تعداد یک هزار و 148 فیلم از فیلمسازان داخلی و تعداد 274 فیلم خارجی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد : در چهل و دومین جشنواره فیلم رشد 64 فیلم کوتاه در هفت شهر مازندران اکران خواهد شد که از این تعداد 53 فیلم ایرانی و 11 فیلم خارجی هستند.

بیژنی تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش، استقرار نظام جدید آموزشی بر اساس تحول بنیادین، تعلیم و تربیت اسلامی، مقاومت ملی پایدار، توسعه فناوری نوین آموزش و پرورش و ارزش‌های و مفاهیم دفاع مقدس را بخشی از موضوعات مطرح فیلم‌های جشنواره چهل و دوم عنوان کرد.

وی به نمایش گذاشتن فیلم‌های جشنواره رشد را برای بهره‌گیری از توانایی‌های صنعت سینما در پیشبرد فرایند یاددهی، یادگیری، شناسایی و انتخاب و معرفی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی موثر دانست و گفت : آگاهی از تحولات و نوآوری‌های دیگر کشورها تشویق و تقدیر از هنرمندان در حوزه مسائل تربیتی، اخلاقی و رفتاری، آگاهی از آخرین اطلاعات روز دنیا و توسعه بسته‌های فرهنگی در مدارس از جمله اهداف برگزاری جشنواره فیلم‌های رشد است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.