رسانه هاي ايتاليا از به جريان افتادن پرونده رسوايي هاي اخلاقي "سيلويو برلوسكوني" نخست وزير پيشين ايتاليا خبر داده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، دادستاني ايتاليا پرونده برلوسكوني را بدليل اتهاماتي چون برگزاري "مهماني با حضور زنان روسپي" و "روابط نامشروع" با دختران زير سن قانوني به جريان انداخته است كه مهم ترين آنها رابطه غير اخلاقي وي با يك رقاصه مراكشي بوده است. دادستاني ايتاليا اظهار داشته كه احتمالا نتيجه دادگاه برلوسكوني ماه آينده اعلام خواهد شد. 

"آنتونيو سانگرمانو" دادستان پرونده برلوسكوني اظهار داشته كه "مهماني هاي شبانه برلوسكوني با حضور روسپيان در ويلاي شخصي وي در شمال شرقي شهر ميلان برگزار مي شده است. در ميان مهمانان وي دختران جوان و بازيگران فيلم هاي مستهجن حضور داشته اند. دادستان در ادامه افزوده است "اين اتهامات نشان از آن دارند كه سيستم سازماندهي شده اي از روسپي گري توسط سيلويو برلوسكوني وجود داشته است كه وي از آن براي لذت طلبي شخصي خود استفاده مي كرده است و موضوع زن جوان مراكشي تنها بخشي از اين مسئله بوده است." 

برلوسكوني در دفاعيات خود پرداخت پول در ازاي برقراري رابطه غير اخلاقي با دختران را رد كرده است و اظهار داشته "من هيچ براي برقراري رابطه با دختر يا زني به وي پولي پرداخت نكرده ام و همواره در كمك به هر كسي كه از من مطالبه اي داشته دريغ ننموده ام. شايد تا به حال دادستان اين بخت نصيبش نشده باشد و من هم اگر جاي او بودم ممكن است اين ادعاها مطرح مي كردم." 
در صورت اثبات جرائم برلوسكوني وي به 15 سال زندان محكوم خواهد شد گرچه وي حق خواهد داشت تا دو بار از دادگاه تقاضاي تجديدنظر نمايد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار