اولین جلسه نخبگان شهرستان خوی با حضور دکتر موسایی اسکویی سرپرست بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان غربی برگزار شد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، اولین جلسه نخبگان شهرستان خوی با حضور دکتر موسایی اسکویی سرپرست محترم بنیاد ملی نخبگان استان آذربایجان غربی برگزار شد .

دراين دیدار و تبادل نظر نخبگان شهرستان خوی با مسئول محترم بنیاد ملی نخبگان استان با حضور آقای شرفخانی معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار در سالن شماره 3 فرمانداری برگزار گردید .

در این دیدار معاون سیاسی اجتماعی ضمن خوش آمد گویی نخبگان را انسانهای معتبر و با شخصیت نامیدند که در بودنشان سرشار از حضورند و در نبودشان هم تأثیر خود را در جامعه می گذارند اینان انسانهایی هستند که همواره در خاطر مردم و در ادوار می مانند ، امروز چشم امید مردم شهید پرور ایران و رهبر معظم انقلاب نخبگان هستند ، که در تمامی عرصه ها با ابداعات و اختراعات خود زنجیره های وابستگی به خارج بخصوص استکبار جهانی را از دست و پای ایران اسلامی باز کنند .

در ادامه آقای شرفخانی ضمن تقدیر از پشتیبانی مسئولین خواهان تدوام حمایتهای بنیاد از جوانان نخبه گردیدند .

دکتر موسایی با ترسیم اهداف بنیاد نخبگان نسبت به و شناسایی و حمایت از نخبگان تأکید کردند و خواستار راه اندازی یک سیستم منسجم برای توانمندسازی افراد مستعد شدند .

در ادامه جناب آقای مهندس زاهدی رئیس مرکز نخبگان علمی شهید فهمیده شمالغرب کشور به معرفی مرکز پرداخت و نسبت به حمایت از ایده های جدید و ابداعات و نوآوریهای جوانان اعلام آمادگی نمودند. در خاتمه تنی چند از اساتید و نخبگان شهرستان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پرداختند . و بر توسعه بیشتر ارتباط با مراکز علمی و اجرای همایش ها و پشتیبانی افراد مستعد جامعه اشاره نمودند ./ع

برچسب ها: خوی ، نخبگان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.