یک کارشناس سیاست خارجی گفت: عربستان سعی دارد با خرید حجم زیادی از هواپیماهای جنگنده تحت حمایت ایالات متحده آمریکا مجری اهداف شوم استکبار جهانی در خاورمیانه باشد.

" محسن محمودی " در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به درخواست عربستان برای خرید بمب اتمی از پاکستان گفت: عربستان در راستای عملی کردن اهداف شوم آمریکا و غرب در منطقه، تمامی مسائل نظامی و امنیتی خود را تحت لوای آمریکا انجام می‌دهد بنابراین طرح چنین درخواستی در راستای همین سیاست‌های شوم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: عربستان سعی دارد با خرید حجم زیادی از هواپیماهای جنگنده تحت حمایت ایالات متحده آمریکا مجری اهداف شوم استکبار جهانی در خاورمیانه باشد.

محمودی افزود: با توجه به قراردادهای بزرگ نظامی که بین آمریکا و عربستان وجود دارد، این کشور تصور می‌کند هر زمان با کشوری در منطقه درگیر شود می‌تواند با کمک آمریکا پیروز میدان شود اما باید بداند که آمریکا هرگز خود را فدای آنها نخواهد کرد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: عربستان باید بداند که در اختیار داشتن بمب اتمی بر خلاف قوانین بین‌المللی بوده و نباید با چنین اقدامی امنیت منطقه را به خطر اندازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمودی ، بمب ، اتمی ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار