رئیس مجمع امور صنفی تولیدی مشهد از فعالیت بیش از 500 واحد صنفی در اجرای طرح فروش فوق العاده نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد عبدالله افشاری صالح با بیان این مطلب  افزود: با توجه به افزایش تقاضا در ایام پایان سال و برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، واحدهای شرکت کننده در طرح فروش فوق­العاده، اجناس خود را با تخفیف 10 تا 20 درصد به شهروندان ارائه می دهند تا آنها را به خرید از واحدهای صنفی سطح شهر تشویق کنند.
وی گفت: علاوه بر فروش های فوق­ العاده، تعدادی از واحدهای صنفی نیز در حراج آخر فصل، کالاهای خود را دست کم 25 درصد زیر قیمت بازار عرضه می کنند.
وی افزود: برای تعدیل قیمت ها و ساماندهی بازار دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد پیش بینی شده که یکی از آنها طی روزهای گذشته برگزار شد و نمایشگاه دیگر هم از 18 اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد راه اندازی می شود.
افشاری صالح گفت: این نمایشگاه با بیش از یک هزار و 800 غرفه به عرضه کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در آستانه سال جدید از جمله پوشاک ، کیف و کفش ، مواد غذایی، مرغ ، شکر ، آجیل و خشکبار و مانند آن می پردازد.
وی گفت: کالاهای عرضه شده در نمایشگاه مزبور پنج تا 15 درصد کمتر از نرخ بازار قیمت گذاری می شوند ضمن آنکه کیفیت آن هم مورد توجه است. /ع
برچسب ها: اجرای ، طرح ، فوق العاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.