دیدار آرسنال- بايرن از دور رفت به میزبانی آرسنال برگزار می شود، آرسنال یکی از تیم هایي است که فصل متفاوتي را در لیگ قهرمانان تجربه می کند آنها در ابتدا خوش مي درخشیدند و بايد همين روند را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، ديدار تيم هاي آرسنال - بايرن مونيخ از هفته دوم دور رفت رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا امشب چهارشنبه 23 اسفند ساعت 23:15 به ميزباني آرسنال برگزار مي شود.

 آرسن ونگر مربی تيم آرسنال که 10 سالی است که مربی گری اين تيم را بر عهده دارد از سال 2006 تا به حال نتوانسته این تیم را به فینال رقابت ها هدایت کند.

در سال 2006 نیز آنها در فینال مغلوب بارسلونا شدند آنها در لیگ  برتر نیز وضعیت چندان رویائی ندارد و به نظر می رسد شانس چندانی برای تکرار تجربه ی سال 2006 نخواهند داشت.
 
در سوی دیگر مدیران بایرن مونیخ قرار دارد که فصل گذشته در مرحله ی فینال به مصاف چلسی رفت و مغلوب شد؛ آنها یکی از قوی ترین تیم های حال حاضر در لیگ قهرمانان مي باشند و برخی بر این اعتقادند که آنها جزو مدعیان اصلی عنوان قهرمانی هستند.

بایرن با بازیکنانی چون ماریو گرنز، آرين روبن، فرانک ریبری، تونی کروس، توماس مولر، فیلیپ لام و مانوئل نوئر یکی از عالی ترین تیم های این فصل محسوب می شود گفته می شود. شانس های آنها همانند بارسلونا و رئال مادرید است.

*** پورتو- مالاگا

 این دیدار نیز از هفته ی دوم دور رفت به میزبانی پورتو امشب 23:15 انجام خواهد شد آنها در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل پاری سن ژرمن ثروتمند و فرانسوی کست خوردند و این بدین معنی ست،  که آنها دور گروهی را در مکان دوم جدول رده بندی به پایان رساندند اما امید اعتماد به نفس خود را برای حضور در دور حذفی از دست نداده اند.
 
پورتوئی سابقه ی درخشانی در لیگ قهرمانان دارند و زیر نظر مورینیو توانستند به قهرمانی این لیگ دست یابند و در سال 2011 نیز قهرمانی لیگ اروپا را با هدایت آندره ویلاش بوآش کسب کردند.

مربی فعلي آنها نیز درست است که نامی چندان برسر زبان ها ندارد اما نشان داده می توانند در رده ی برترین ها قرار بگیرد.

در سوی دیگر  مالاگان یز یکی از سوپر ایز های مرحله ی گروهی بودست.

آنها این مرحله را با ضعف شروع کرده و در نهایت توانستند با صدر نشینی در گروه c  به پایان ببرند این باشگاه شاید در ابتدا مورد توجه خاصی قرار نگرفت اما در هر حال می تواند با پیشرفت قابل توجه شان نگاه دنیا را به خود جلب کردند.
 
البته وضعیت حال حاضر آنها نیز بدین معنی نیست که آنها جزو مدعیان عنوان قهرمانی محسوب می شوند./مح
 

برچسب ها: در ، هفته ی ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار