ویژه برنامه «تحویل سال نو» را ساعت 13 و 30 دقیقه از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مجید خسروانجم، تهیه کننده و سردبیر ضمن اعلام پخش این برنامه تصریح کرد: این برنامه در ساعاتی پیش از سال نو و به مناسبت لحظات سال تحویل از ساعت 13 و 30 دقیقه تا ساعت 16 پخش می شود. برنامه ای که با برپایی سفره ای رنگین از هفت سین با هدف افزایش امید بخشی و نوید بخشی روی آنتن می رود.
وی افزود: در این برنامه مروری بر برگزیده چهره های خبر ساز سال در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و هنری با کارشناسی آلبرت کچوئی، حمید رضا حصارکی و مهدی مجنونی خواهیم داشت و در گفت و گو با چهره های فرهنگی و مشارکت شنوندگان در برنامه لحظات به یادماندنی را برای مخاطبان به ارمغان می آوریم.
موضوع برنامه به آرزوهایی که در لحظه سال تحویل و سالی که پیشرو خواهیم داشت، اختصاص یافته است و علاقه مندان در تماس با ما از آرزوهای خود می گویند. در ادامه گزارش های اکبر یاری، از بهشت زهرا تقدیم شنوندگان می شود و در لحظه سال تحویل ارتباط مستقیم با حرم حضرت عبدالعظیم پیش بینی شده است.
ساحل کریمی و علی اکبری به عنوان گوینده، اسماعیل باستانی آیتم ساز، اکبر یاری گزارشگر و آلبرت کوچوئی، حمید رضا حصارکی و مهدی مجنونی کارشناسی برنامه را بر عهده دارند./ي2 
برچسب ها: سال نو ، رادیو ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار