ارتش رژيم صهيونيستي براي تقويت توان خود در زمينه حملات سايبري ، يک سرويس ويژه تشکيل داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري شين هوا ،‌ روزنامه هاآرتص روز دوشنبه نوشت نگراني فزاينده مسئولان نظامي اسرائيل از حملات احتمالي ويرانگر برضد پايگاههاي اطلاعاتي ارتش، آن ها را بر آن داشته است تا يک سرويس ويژه براي هدايت عمليات سايبري تشکيل دهند.
هاآرتص افزود اين واحد جديد از کارکنان و نيروهاي سرويس هاي اطلاعاتي و پردازش از راه دور ( که در گذشته از آنها تحت نام Corps C41 ياد مي شد) تشکيل شده است. اعضاي اين واحد آموزشهاي لازم را در زمينه نظارت و خنثي کردن طرح ها و تلاش هايي که با هدف ايجاد اختلال يا سرقت از سيستم هاي رايانه اي در ارتش اسرائيل صورت مي گيرد، خواهند ديد. 
در ويدئو کليپي که روز يکشنبه توسط ارتش اسرائيل پخش شد، سه تهديد اصلي بالقوه اي که ارتش اسرائيل با آنها روبرو است معرفي شده است. اين تهديدها عبارتند از اختلال در دسترسي به داده ها و اطلاعات، سرقت اطلاعات محرمانه و لطمه ديدن اعتبار ارتش. بر اساس اين ويدئو کليپ، افزايش قابل توجه موارد حملات و حوادث سايبري و تهديدي که از جانب اين گونه حملات متوجه ارتش است، دنياي سايبري را به عرصه جديدي براي جنگ تبديل کرده است.
ژنرال يال زلينگر ،‌فرمانده واحد پردازش از راه دور در ارتش اسرائيل، در گفتگو با روزنامه هاآرتص اعلام کرد: اگر شبکه اطلاعات رايانه اي ارتش آسيب ببيند، عمليات ما به شدت لطمه خواهد خورد.  اين مسئول نظامي اسرائيل افزود : دشمن ما هر کسي است که بتواند نام خود را وارد شبکه  کند چرا که اينکار مي تواند فعاليت عملياتي شاخه هاي متعدد ارتش را تحت تاثير قرار دهد.
 سال گذشته مقامات نظامي اسرائيل اذعان کردند که وارد عرصه جنگ سايبري شده اند و انتظار دارند که بخشهايي از ارتش که در اين جبهه فعال هستند ظرف سالهاي آينده بودجه اي بالغ بر نيم ميليارد دلار دريافت کنند. 






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار