رييس جمهور با بيان اينكه آرمان قدس به آرمان و هدف مشترك همه مسلمانان و ملت‌هاي آزاديخواه تبديل شده است، گفت: امروز سير شرايط به نفع ملت‌ها و در راستاي تحقق آرمان‌ آنان به پيش مي‌رود و نگاهي به تاريخ 50 ساله حضور صهيونيست‌ها در منطقه نشان مي‌دهد كه آنان در سرازيري سقوط قرار دارند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد در ديدار معاون دفتر سياسي حماس، آزادي فلسطين و قدس شريف را يك مسأله مكتبي و ديني دانست و گفت: حتي اگر نگاه ديني به موضوع فلسطين وجود نداشته باشد، فلسطين يك موضوع سرنوشت‌ساز براي كل منطقه و جهان بوده و امروز سرنوشت كل منطقه با آزادي قدس شريف گره خورده است.

رييس جمهور با تأكيد بر اينكه فلسفه وجودي صهيونيست‌ها زير سوال قرار دارد، اظهار داشت: صهيونيست‌ها ديگر از موضع تهاجمي خود ساقط شده و امروز صرفاً تكاپوي آنها دفاع از وضع موجود خودشان است كه البته در اين عرصه نيز توفيقي نخواهند داشت.

رييس جمهور با اشاره به اينكه پيروزي از آن ملت‌ها و انسان‌هاي مؤمن و عدالت‌خواه است، تصريح كرد: هر كس براي خدا كار كند، پيروز است و صهيونيست‌ها رفتني هستند، چرا كه شيطاني‌ هستند و شيطان در مسير نابودي قرار دارد.

احمدي‌نژاد خاطر نشان كرد: شرط پيروزي و موفقيت حقيقي آن است كه همه با يكديگر متحد بوده و فقط براي خدا كار كنند و شاهد اين ادعا، پيروزي مقاومت در غزه با تجهيزات اندك در برابر لشكر شيطاني صهيونيست‌ها و حاميانشان است.

رييس جمهور با بيان اينكه پيروزي مقاومت در غزه گواه پشتيباني خداي متعال از مؤمنين است، گفت: اگر روحيه ايمان و مقاومت حفظ شود به زودي همه فلسطين آزاد خواهد شد و اين وعده خداست كه تخلف‌ناپذير است.

احمدي‌نژاد با اظهار اميدواري از اينكه سير تحولات منطقه به سوي تقويت حمايت‌ از آرمان آزادي فلسطين به پيش مي‌رود، اضافه كرد: ملت ايران همواره و تا لحظه آخر با افتخار در كنار ملت مظلوم فلسطين خواهند بود و پيروزي واقعي نزديك است.

رييس جمهور همچنين با اشاره به تحولات سوريه گفت: وقت آن رسيده كه همه طرفين در سوريه دست در دست يكديگر داده و با تفاهم و گفتگو مشكلات سوريه را حل و فصل كنند.

معاون دفتر سياسي حماس نيز در اين ديدار با بيان اينكه پيروزي مقاومت در غزه ديگر برادران فلسطيني را نيز مجاب كرده است كه مقاومت تنها راه پيروزي در برابر صهيونيست‌هاست، گفت: مقاومت در غزه، امت فلسطين را در مسيري قرار داده كه مملو از پيروزي است.

وي با اشاره به اينكه تغييراتي در موازنه منطقه پيش آمده كه مسير آن به نفع مقاومت است، اظهار داشت: احساس مي‌كنيم به زمان ثمردهي مجاهدت‌ها و تلاش‌ها نزديك مي‌شويم و البته بايد تلاش‌مان را براي وحدت بين امت اسلامي بيشتر كنيم.

معاون دفتر سياسي حماس ادامه داد: آرمان قدس بايد محور توجهات و دغدغه‌هاي ما و موضوع همه تلاش‌ها باشد.

وي همچنين با بيان اينكه سوريه هيچ‌گاه جز در مسير حمايت از فلسطين و مقاومت نبوده و همواره منبع اميد فلسطين و فلسطينيان بوده است بر لزوم تلاش براي بهبودي وضع اين كشور براساس تفاهم تأكيد كرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار