نمایشگاه عكس‌های فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به كارگردانی مازیار میری در پردیس های ملت، زندگی و آزادی برپا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه عكس‌های فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به كارگردانی مازیار میری در پردیس های ملت، زندگی و آزادی برپا می‌شود. در این نمایشگاه عكسهای علی نیك رفتار به نمایش گذاشته خواهد شد. پیش از این نیز وقبل از برگزاری جشنواره فجر نمایشگاه عكس‌های «حوض نقاشی» در سینما آزادی برگزار شده بود كه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد. 
 
در همان زمان مدیر سینما آزادی گفته بود بیش از نیمی از تماشاگران سینما آزادی از این نمایشگاه بازدید كرده اند. «حوض نقاشی»  كه با استقبال خوب مخاطبان در سی و یكمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مواجه شد و نمایش آن به سانس‌های فوق‌العاده متعددی كشیده شد، به زودی اكران نوروزی خود را در سینماهای پایتخت و شهرستان‌ها آغاز می‌كند.این فیلم به كارگردانی مازیار میری و تهیه‌كنندگی منوچهر محمدی با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیامك احصایی، مهسا محجوب و … محصول حوزه هنری است. 
 
«حوض نقاشی» در سی و یكمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین طراحی صحنه و لباس را از آن خود كرد. فیلم همچنین نامزد دریافت بهترین سیمرغ برای نقش اول زن برای نگاه جواهریان و بهترین فیلمبرداری شد. این فیلم داستان یك زوج كم‌توان ذهنی است كه یك پسربچه دارند و زندگی آنها به دلایلی با چالش رو به رو می شود ولی آنها موفق می‌شوند با همدلی بر این مشكلات فائق آیند./ی2
برچسب ها: پردیس ، سینما ، حوض نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.