صرفه جويي 50 ميليارد ريالي برگزاري امتحانات نهايي دي ماه 91

رئيس مركز سنجش وزارت آموزش وپرورش از صرفه جويي 50 ميليارد ريالي در برگزاري امتحانات نهايي دي ماه سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، عرفي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در راستاي اقتصاد مقاومتي با توجه به تحريم هاي اقتصادي كشور گفت : وزارت آموزش وپرورش نيز با پيروي  از فرامين رهبر معظم انقلاب اسلامي موفق شد در اجراي امتحانات نهايي دي ماه 91به ميزان 50 ميليارد ريال صرفه جويي كند .  
وي با بيان اينكه در بخشنامه ابلاغي به استان ها نيز با تاكيد بر كاهش هزينه ها و صرفه جويي  در امور به مواردي نظير؛ لزوم بهره گيري از مقررات ، ضوابط و آيين نامه ها اشاره شده است ، افزود: رعايت استانداردها و قوانين در 3 حوزه چاپ، تكثير و تصحيح  از موارد موكد مركز سنجش وزارت آموزش وپرورش به ادارات كل آموزش وپرورش سراسر كشور  بوده است .  
عرفي با تقدير از عملكرد ادارات كل آموزش وپرورش استان هاي كشور در تحقق اين امر تصريح كرد : اين مركز موفق به كاهش هزينه در حوزه هاي ؛ تكثير ، اجرائي و تصحيح با 12، 27و 31 درصد شده است .
عرفي با اشاره به جلوگيري از امور پراكنده و غيرضرور در اين مركز اضافه كرد : استان هاي ايلام ، مازندران  و همدان با كسب رتبه هاي اول تا سوم صرفه جويي اقتصادي به ترتيب موفق به كاهش هزينه  49، 42 و 38 درصدي در برگزاري امتحانات دي ماه سال جاري شده اند .
وي خاطرنشان كرد : حركت به سمت مديريت صحيح  امتحانات  يكي از دستاوردهاي اين اقدام مهم است./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار