باند سارقان حرفه اي در شهرستان اروميه طي 24 ساعت گذشته متلاشي و پنج سارق حرفه دستگير شدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي اروميه در تشريح اين خبر گفت: در پي افزايش سرقت به عنف خودرو و لوازم داخل آن در سطح شهر اروميه رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.
 
سرهنگ "فتاح علي" افزود: ماموران کلانتري 18 بهداري اروميه پس از انجام اقدامات اطلاعاتي، پليسي و تعقيب و مراقبتهاي شبانه روزي موفق شدند، باندي را در اين زمينه شناسايي و اعضاي آن که شامل پنج سارق حرفه اي بودند را در چندين عمليات مختلف دستگير و به مقر پليس هدايت کنند.
 
وي ادامه داد: ماموران در بازرسي از مخفيگاه باند مذکور يک دستگاه خودروي سواري سوناتا و دو دستگاه خودروي پرايد سرقتي و مقداري طلاجات و همچنين عتيقه جات از قبيل گلدان و کشکول با سيني آينه اي و شمع دان و بشقاب پايه دار از جنس برنز، يک دستگاه لب تاپ، يک دستگاه دوربين فيلم برداري و دوربين عکاسي را کشف و ضبط کردند.
 
فرمانده انتظامي اروميه در پايان با اشاره به اينکه ارزش ريالي اقلام کشف شده از سارقان بيش از دو ميليارد ريال مي باشد، خاطرنشان ساخت: هر پنج متهم دستگير شده با تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند./ز

برچسب ها: سارق ، متلاشی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار