فرمانده نيروي انتظامي شهرستان زاهدان گفت: عوامل پليس پيشگيري و انتظامي اين شهرستان طي 48 ساعت گذشته موفق به دستگيري شش سارق شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ غلامرضا جعفري افزود: مأموران اين يگان طي عمليات هايي جداگانه در نقاط مختلف شهرستان زاهدان بخصوص مناطق آلوده اين شهرستان موفق به دستگيري اين سارقان شده اند.
 
وي اظهار داشت: دو نفر از اين سارقان به نام هاي اسماعيل. ک و خدارحم .ش که قصد سرقت گوشي تلفن همراه را داشتند با هوشياري و حضور به موقع مأموران دستگير شدند.
 
سرهنگ جعفري خاطرنشان کرد: دو سارق ديگر به نام هاي مهدي.ر و محمد حسن . ش که اقدام به سرقت يک دستگاه کاشي بر از يک باب منزل در حال ساخت کرده بودند با حضور به موقع مأموران دستگير شدند همچنين سارقان ديگري به هويت پرويز .ن که قصد سرقت از منزلي را داشت با هوشياري صاحب منزل و با حضور به موقع مأموران دستگير جهت انجام بررسي هاي بيشتر به مراجع ذيربط تحويل داده شد.
 
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان زاهدان در پايان گفت: در يکي ديگر از عمليات هاي پليسي ، پليس پيشگيري زاهدان دو سارقي که اقدام به سرقت باطري خودروي پيکان کرده بودند شناسايي که موفق به دستگيري يکي از اين سارقين به هويت زهرا .س شدند که اين سارق نيز جهت انجام بررسي هاي بيشتر و شناسيايي همدستش تحويل مراجع ذيربط گرديد./ز

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار