ماموران گلوگاه شهيد امامي شهرضاي اصفهان محموله 150 هزار عددي ترقه هاي دست ساز و خطرناك را در اين شهرستان متوقف كردند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "حميد اميرخاني " فرمانده انتظامي شهرضاي اصفهان در تشريح اين خبر گفت:در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي،همچنين پيشگيري از حوادث چهارشنبه آخر سال ماموران گلوگاه شهيد امامي شهرضاي اصفهان موفق شدند در طرحي انتظامي دو محموله بزرگ مواد محترقه و خطرناك را متوقف كنند.
 
وي افزود: ماموران در بازرسي از دو خودر توقيف شده تعداد 150 هزار عدد مواد محترقه و خطرناك كه متخلفان قصد داشتند با عبور از اين محور به استان اصفهان منتقل كنند كشف و ضبط كردند.
 
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه در اين زمينه دو متخلف دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند، خاطر نشان كرد: متاسفانه همه ساله در آستانه روزهاي پاياني سال و نزديك شدن به چهارشنبه آخر سال عده اي سودجو و فرصت طلب با تهيه و توزيع مواد محترقه زمينه بروز حوادثي ناگوار براي شهروندان رقم مي زنند.
 
"اميرخاني" تصريح كرد: در اين راستا با كنترل كليه مسير هاي ارتباطي خصوصا كنترل محورهاي محتمل بر ترانزيت اينگونه مواد ماموران توانسته اند ضمن شناسايي و دستگيري عوامل مربوطه چندين محموله بزرگ مواد محترقه را كشف و تعدادي از متهمان را شناسايي و دستگير كنند .
 
وي در پايان به شهروندان توصيه اي داشت و افزود: مواد آتش زا بخصوص ترقه ها دست ساز يكي از خطرناك ترين مواد انفجاري است كه در چند سال گذشته متاسفانه حوادث ناگواري را براي شهروندان ايجاد كرده است. بياييد با جدي گرفتن هشدارهاي پليسي سالي بدون حادثه توام با آرامش را پايان ببريم.

برچسب ها: مواد ، اصفهان ، محترقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار