قائم مقام شهردار منطقه 4 گفت: در هفتمین کاروان نور ولایت شهرداری منطقه، 450 نفر از خانواده های معظم شهدا، ایثار گران و شهروندان منطقه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: سفر معنوی راهیان نور، با تمام سفرها متفاوت است زیرا توشه آن معرفت و شناخت شهیدان است و امیدواریم زائران این سفر پر برکت بتوانند معنویات آن را با خود به همراه آورده که عاقبت به خیری دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

قائم مقام شهردار منطقه 4، هدف از برگزاری این اردوها ی زیارتی را آشنایی شهروندان با مناطق جنگی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در نسل امروز  دانست و ادامه داد: برگزاری این گونه کاروان های زیارتی تداعی کننده دلاوری ها و جانفشانی های شهیدان و ایثار گران 8 سال دفاع مقدس است.

حسینی نژاد اظهار داشت: اعزام شهروندان به مناطق عملیاتی کشور، اقدام قابل توجه و مهمی است که با همکاری باغ موزه دفاع مقدس و اداره کل امور ایثار گران انجام می شود و برگزاری این اردوها ضمن پاسداشت خاطره فداکاری ها و رشادت های دلاوران 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ جبهه و جنگ را در جوانان و نوجوانان تقویت می کند./ز
برچسب ها: مناطق ، میزبان ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار