معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 از میزبانی اختتامیه جشنواره شمسه در سالن ایوان شمس معاونت اجتماعی شهرداری تهران خبر داد.

مهدی تیموری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: شهرداری منطقه 16 به عنوان میزبان جشنواره شمسه امروز از ساعت 3 الی6 عصر میزبان جشنواره آیینی شمسه در معاونت اجتماعی شهرداری تهران واقع در سالن ایوان شمس است.

وی ادامه داد: شمسه فرصتی است در جهت شناسایی استعداد های بالقوه شهروندان در زمینه های مختلف فرهنگی و هندی که با فعالیت در آوردن این ظرفیت ها پاسخگوی جمع کثیری از شهروندان با استعداد خواهد بود.

وی تصریح کرد: منطقه 16 به عنوان یکی از مناطقی که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است به عنوان منطقه ای شاخص در بحث دعا و نیایش است که با حرکت به سمت نیایش و دعا شاهد شهر و شهروندان با اندیشه اسلامی و قرآنی خواهیم بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 خاطر نشان کرد: جشنواره شمسه از رشته های مختلفی از جمله قرآن و زندگی، نهج البلاغه و کاربرد آن درزندگی، دعا و نیایش، شعر و ادب و خوشنویسی، گرافیک و تصویر سازی، عکس کاریکاتور، نقاشی، تندیس، فیلم، نمایش، موسیقی و سرود تشکیل شده است که بهترین و شاخص ترین هنرمندان این بخش ها جوایزی اهدا می شود./ز

برچسب ها: فرهنگی ، ایوان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار