یک هفته پس از مراسم اسکار "زندگی پی"، "آرگو" و "کتاب بارقه امید" همچنان مخاطبان را به گیشه می‌کشاند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ "زندگی پی" اثر انگ لی با بازی عرفان خان، ژرار دوپار دیو ، تابو و...که توانست 4 جایزه اسکار را در هشتادو پنجمین دوره این جوایز به خود اختصاص دهد،در هفته پانزدهم به فروش116,943,000دست پیداکرد.



"کتاب بارقه امید" اثر  دیوید اُ. راسل با بازی بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو ... که جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای جنیفر لارنس به ارمغان آورد با فروشی معادل 115,521,000 دلار در هفته شانزدهم همچنان در لیست 10 فیلم برتر سینماها جای دارد.


فیلم ضد ایرانی "آرگو" اثر بن افلک که بخاطر این فیلم جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد با بازی بن افلک، برایان کرانستون، جان گودمن ... در هفته بیست و یکم فروش خود معادل 132,761,000فروش داشت.



"جانگوی آزاد شده" به کارگردانی کوئنتین تارانتینو وکریستوفر والتز که اسکار نقش مکمل مرد را از آن خود کرد به همراهی لئوناردو دیکاپریو وجیمی فوکس...در هفته دهم خود فروشی معادل 160,316,000دلار داشت.


"لینکون" به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و بازی دنیل دی- لوییس برنده اسکار بهترین بازیگر مرد، سالی فیلد و تامی لی جونز ... در هفته هفدهم خود به رقم فروش180,091,000 دلار رسید.



"بینوایان" اثر تام هوپر و با بازی آنا هاتاوی، هیو جکمن، راسل کرو ... در هفته دهم خود 147,619,000 دلار فروش داشت.


فیلم "عشق" اثر میشائل هانکه که اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی را بد ست آورد، با بازیامانوئل ریوا، ژان لوئیس ترینتیگانت و ایزابل هاپرت... نیز در هفته یازدهم فروشی معادل5,922,000دلار را به خود اختصاص داد./ص
برچسب ها: اسکار ، فیلم ، گیشه ، زندگی پی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار