تجمع حمايت از دولت، ملت و ارتش سوريه در مقابله با توطئه با حضور دانشجويان و شهروندان سوري مقيم روسيه و شماري از شهروندان روس برگزار شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ اتحاديه ملي دانشجويان سوري و سوري هاي مقيم روسيه با همکاري سازمان مبارزه با جهاني سازي در روسيه تجمعي در حمايت از سوريه برگزار و حمايت خود را از برنامه سياسي براي حل بحران اين کشور اعلام کردند. شرکت کنندگان در اين تجمع تلاش رسانه هاي مغرض را براي تحريف واقعيت ها محکوم کردند و کساني را که با شرکت در گفتگوهاي ملي براي پايان دادن به خونريزي ها در سوريه مخالفت مي کنند محکوم کردند. 

اوس حسن در گزارشي در اين باره تاکيد کرد: سوري هاي مقيم کشورهاي مختلف از هر فرصتي براي رساندن درخواست خود براي برگزاري گفتگو جهت حل بحران سوريه  استفاده مي کنند. بر همين اساس دانشجويان و سوري هاي مقيم روسيه و سازمان کشورهاي مستقل حمايت خود را از برنامه سياسي براي حل بحران سوريه اعلام و بر موضع خود براي محکوم کردن تروريسم و تجاوزات جهاني  عليه سوريه تاکيد کردند. 

در ادامه آمده است: شرکت کنندگان در اين تجمع همچنين اقدامات جنايتکارانه و تروريستي گروه هاي مسلح عليه سوري ها و تاسيسات و ساختارهاي زيربنايي اين کشور را محکوم کردند. يکي از شهروندان روس شرکت کننده در اين تجمع گفت: به اينجا آمده ايم تا از سوريه در برابر تجاوزاتي که از دو سال پيش عليه اين کشور ادامه دارد حمايت کنيم. کاملا روشن است کساني که در سوريه عليه حکومت قانوني اين کشور مي جنگند همان مزدوراني هستند که از عربستان سعودي و ديگر کشورها پول مي گيرند. 

ديگر شهروند روس شرکت کننده در اين تجمع گفت: به اينجا آمديم تا حمايت خود را از ارتش سوريه که در برابر تجاوزات عليه اين کشور از آن دفاع مي کند حمايت کنيم. با اين تجمع مي خواهيم ائتلاف و اتحاد قومي بين ملت ها و دولت هاي دو کشور روسيه و سوريه را اعلام کنيم. 
يکي ديگر از روس هاي شرکت کننده در اين تجمع گفت: شرکت سازمان روسي مبارزه با جهاني سازي در اين تجمع براي اعلام حمايت و همبستگي با سوريه و دفاع از حاکميت سوريه و استقلال اين کشور در اجراي سياست هاي داخلي و خارجي است. کاملا روشن است که سياست هاي تجاوزکارانه به پايان راه خود نزديک شده اند. 



برچسب ها: روسیه ، سوریه ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار