نام علی نادی، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در لیست دعوت شدگان به اردوهای تمرینی تیم ملی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی نادی کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان طی جلسه ای که با ولاسکو سرمربی تیم ملی داشت، در خصوص علت عدم دعوتش به تیم ملی و وضعیت ورزشی خود با ولاسکو بحث و تبادل نظر کرد.

علی نادی کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی جلسه ای که با ولاسکو داشتم متوجه شدم مشکل خاصی در خصوص دعوتم به تیم ملی نیست، ولاسکو گفت: که من نیاز به استراحت بیشتر و رفع مصدومیت دارم.

وی تصریح کرد: ولاسکو باید در پست دفاع وسط روی والیبالیست های جوان دقت و تمرکز بیشتری داشته باشد تا بتواند برای آینده بازیکن سازی کند.

نادي یادآور شد: در سال آینده بار ترافیکی فدراسیون والیبال ایران بسیار زیاد است و باید در پست دفاع وسط بازیکن آماده بیشتری در خدمت تیم ملی باشند.

دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: در این پست تخصصی و مهم فاصله فنی من با دیگر بازیکنان به خصوص نیروهای جوان بسیار زیاد است آنها برای جایگزین شدن با نفرات فیکس تیم ملی راه سختی را در پیش دارند و باید برای رسیدن به این هدف سعی و تلاش خود را بیشتر کنند.

وی یادآور شد: درحال حاضر برای حفظ آمادگی جسمانی خود تمرینات بدنسازی و هوازی را در مجموعه ورزشی انقلاب به طور خصوصی انجام می دهم و به دنبال فضایی مناسب برای دنبال کردن برنامه های توپی هستم.

نادی اظهار داشت: باید آمادگی من در حدی باشد که هر لحظه کادر فنی خواست در خدمت تیم ملی باشم حتی اگر همین الان بگوید در تمرینات حضور داشته باشد به تیم ملی باز می گردم.

کاپيتان تيم ملي واليبال کشورمان گفت: طی صحبت های انجام شده من از اوایل فروردین ماه سال آینده به تیم ملی باز می گردم./مح
برچسب ها: نادی ، ولاسکو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار