مربی تیم فوتبال گهر درود لرستان گفت: تیم فوتبال گهر درود مشکلات مالی فراوانی دارد به طوري که آی دی کارت 11 بازیکن این تیم لرستانی به دلیل پرداخت نشدن پول هتل محل اقامتشان در گرو هتل پردیس کرج است.

نادر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مبلغ بدهی ما به هتل پردیس کرج رقم پیش پا افتاده ای است و قابل قیاس با بدهی های میلیاردی تيم هاي استقلال و پرسپوليس نیست.

مربي تيم فوتبال گهر درود لرستان در ادامه اظهار داشت: برخی از رسانه های جمعی فقط روی مبلغ ناچیز بدهی ما متمرکز کردند و شلوغ کاری می کنند. در حالی که به میزان بدهی سرخابی ها که 10 تا 15 میلیارد تومان است توجهی نشان نمی دهند.

وي گفت: بدهی باشگاه به هتل پردیس کرج برای ابتدای فصل است و مربوط به مالک قبلی باشگاه یعنی شهرداری درود است.

فريادشيران تصریح کرد: یکی از بازیکنان سرخابی به خاطر بدهی 140 میلیونی به وزارت دارایی، پاسپورتش را در فرودگاه گرفتند. این موضوع رسانه ای نشد اما بدهی ناچیز ما به هتل پردیس کرج تیتر اصلی رسانه ها شده است.

وی در ادامه بیان داشت: به طور حتم هدایتی با درایتش بدهی 250 میلیونی به هتل پردیس کرج را پرداخت کرده و آی دی کارت های بازیکنان را آزادی می کند.

مربی تیم فوتبال گهر درود لرستان درباره مشکلات مالی اين تيم گفت: بازيکنان ما در مقایسه با تیم های دیگر مبلغ بیشتری از قراردادشان را دریافت کرده اند. هدایتی نزدیک به 50 درصد از قراردادشان را پرداخت کرده است. مالک باشگاه 3 میلیارد تومان برای تیمداری گهر درود تقبل می کند.

فريادشيران خاطر نشان کرد: ما تمام تلاشمان را می کنیم که در لیگ برتر بمانیم اگر هم به لیگ دسته یک سقوط کردیم وجدانمان آسوده خواهد بود چرا که از تمام تواناییمان استفاده کردیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار