حدود 2300 فرصت سرمایه گذاری در سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصتهای سرمایه گذاری در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ارزش 4800 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل "امیر امینی" معاون سرمایه‌گذاری و طرحهای سازمان میراث فرهنگی در نشست خبری سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های  سرمایه‌گذاری گفت: این همایش با دو همایش قبلی تفاوت دارد امسال فرصت های سرمایه‌گذاری در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: حدود 4 هزار متر مربع به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری، 4 هزار متر مربع به صنایع دستی و 3 هزار متر مربع به بناهای تاریخی در این نمایشگاه اختصاص داده شده است.
"امینی" اظهار داشت: در سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هفت پنل تخصصی برگزار می‌شود و حدود دو هزار نفر برای شرکت در این پنل‌ها ثبت نام کردند.
معاون سرمایه‌گذاری و طرحهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: حدود 50 کشور در مقام سفیر و وزیر گردشگری در این همایش شرکت می‌کنند همین 150 سرمایه‌گذار خارجی و 300 صنعتگر و هنرمندحضور دارند.
وی اظهار داشت: حدود 2300 فرصت سرما‌یه‌گذاری در سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به ارزش 4800 میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود که از این تعداد حدود 623 بسته مربوط به فرصت‌های سرمایه گذاری برای مناطق نمونه گردشگری، 237 بسته بناهای تاریخی و 221 بسته برای اتصال و 94 بسته بازارچه صنایع دستی خواهد بود.
"امینی" تصریح کرد: در این همایش بازدیدکنندگان با 1200 پروژه اجرا شده سرمایه گذاری در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طی دولت نهم و دهم آشنا می‌شوند.
وی ادامه داد: در سال جاری حدود 183 طرح سرمایه‌گذاری به ارزش 29 هزار میلیارد به بانک‌های عامل جهت اخذ تسهیلات معرفی شوند.
گفتنی است؛ سومین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرملایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 16 اسفند به مدت سه روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود./ص
برچسب ها: صنایع ، دستی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.