مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون مشترک کارشناسی ناپیوسته 92 تا فردا، گفت: تا کنون 246 هزار و 600 داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛ حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تا ساعت 24 فردا، گفت: به منظور مساعدت به داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در این دوره از آزمون کارشناسی ناپیوسته که هنوز موفق به انجام ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند همزمان با مهلت ویرایش اطلاعات تا ساعت 24 فردا نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان برای انجام ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات باید به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، مراجعه کنند، همچنین داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در رشته‌ محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد، نیز می‌توانند در این مهلت به سایت سازمان سنجش برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

بر اساس‌ برنامه‌ زمانی‌ پیش‌بینی‌ شده‌، آزمون‌ پذیرش دانشجو دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1392 با توجه به رشته امتحانی داوطلبان در صبح و یا بعدازظهر روز پنج‌شنبه 24 مرداد برگزار می‌شود. /ح

برچسب ها: کنکور ، ثبت نام ، کارشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار