مربی تیم استقامت دوچرخه سواری گفت: با صادر نکردن روادید رکابزنان کشورمان از سوی سفارت هندوستان، فقط می خواهند با روحیه دوچرخه سواران کشورمان بازی کنند.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ورزشکاران هم از لحاظ روحی و از لحاظ بدنی در آمادگی خوبی به سر می برند ولی این مشکل باعث می شود که تمام برنامه ریزی ها و تلاش رکابزنان کشورمان به هدر برود.

مربی تیم استقامت دوچرخه سواری مربی تیم استقامت دوچرخه سواری:در ادامه گفت: اگر روادید دیرتر صادر شود، قطعا ورزشکاران سرعتی کشورمان این دور از مسابقات قهرمانی آسیا را از دست خواهند داد که در این رشته حتما می توانستیم 2 مدال ارزشمند از سوی دوچرخه سوارانمان کسب کنيم.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری کشورمان در خصوص رفتن به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان خاطر نشان کرد: رؤسای فدراسیون حتما با کادر فني کميته جلسه ای برگزار مي کنند که به اين مسابقات مي روند يا نه !

وفایی تصریح کرد: در سال 85 کشور هندوستان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا را بر عهده گرفت ولی در همان سال هم از لحاظ مدیریتی و سخت افزاری و اجرابی از خود عملکرد ضعیفی نشان دادند که از طرف هیئت رئیسه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا به مدت 4 سال از میزبانی مسابقات محروم شدند.

مربی تیم استقامت دوچرخه سواری در ادامه گفت: باز هم کشور هندوستان از لحاظ برگزاری عقب ماند همچون مسئله صادر نکردند روادید کشورهای ایران، چین، عراق، پاکستان و افغانستان شد و ما از طریق فدراسیون جهانی در حال پیگیری می باشیم.

وی در پایان افزود: اگر در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان در بخش بزرگسالان در رشته های استقامت و نیمه استقامت حتما می توانیم به 7 مدال ارزشمند دست پیدا کنیم با توجه به آنکه ورزشکاران کشورمان در چندین میادین مهم ورزشی همچون المپیک و رقابت های بین المللی صاحب عنوان های درخشانی هستند./مح
 
برچسب ها: تیم ، استقامت ، هندی ها ، روادید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار