دانشجویان و غیر دانشجویان باید به عنوان اقشار فرهیخته و توانمند به بررسی همه جانبه ی شخصیت پیامبر اعظم بپردازند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ؛آیت الله تسخیری در رونمایی از کتاب پیامبر اعظم افزود: خوب است دانشجویان با تامل و نگرش سیره ی پیامبر اکرم در دانشگاه ها و در جامعه بتوانند به نحوی موثر ایفای نقش کنند.

وی ضمن تاکید بر شخصیت والای مقام معظم رهبری و نگرش دقیق و همه جانبه ی ایشان افزود: رهبر انقلاب همواره تاکید دارند تا همگان و به خصوص جوانان ارزش های والای اسلامی را ارج نهند.

آیت الله تسخیری در ادامه اظهار داشت: توصیه مقام معظم رهبری در تبیین شخصیت پیامبر اعظم (ص) این گونه است که باید در همه ی جوانب و در قالب های گوناگون علمی، هنری موثر واقع شویم و عملکردها و رهنمودهای پیامبر را با واقعیت های امروزی تصدیق دهیم.

وی در خصوص شخصیت مقام معظم رهبری افزود: بررسی فعالیت های ایشان مبین توانمندی ایشان در عرصه های فقهی، علمی و تاریخی و ایشان تاکید دارند تا جوانان با عبرت آموزی تعالیم اسلامی را زنده نگه دارند.

وی ضمن اینکه مطالعه و تامل بر این کتاب نیاز شدید جامعه است اذعان داشت: با بازتحقیق حقایق اسلام و تطبیق پدیده ها می توان از به روز بودن عملکرد پیامبر اطمینان خاطر یافت و چالش های اساسی را حل نمود./ع2

برچسب ها: دانشجو ، علمی ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار