معاون اول رئيس‌جمهور با بيان اينکه دولت زمينه عمران و آباداني را در تمام نقاط کشور و حتي مناطق محروم فراهم کرده است، گفت : دولت تلاش مي‌کند مشکلات و مسائل شهرستان بشاگرد را مرتفع کرده و زمينه تحول و توسعه را در اين منطقه ايجاد كند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي ظهر امروز ( دوشنبه) در جريان افتتاح بيمارستان بقيه‌الله‌الاعظم بشاگرد درميان جمعي از مردم اين شهرستان که با سردادن شعارهايي از دولت  قدرداني مي‌کردند، گفت: مردم بشاگرد از بهترين مردم کشور هستند که بيش از سي سال است نام و آوازه عزت و شرف آنان در سراسر کشور شنيده مي‌شود .

معاون اول رئيس‌جمهور خطاب به مردم اين منطقه خاطرنشان کرد: استاندار و نمايندگان استان، مشکلات و کاستي هاي اين منطقه را اعلام کرده‌اند و دولت وظيفه خود مي‌داند که اين مشکلات را رفع كند.

گفتني است رحيمي ظهر امروز ( دوشنبه ) در جريان سفر به استان هرمزگان ،‌ با حضور در شهرستان بشاگرد، بيمارستان 32 تختخوابي بقيه‌الله‌الاعظم اين شهرستان را که از پروژه‌هاي مهر ماندگار است ، افتتاح کرد .

معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه از بخشهاي مختلف اين بيمارستان بازديد کرد و از نحوه خدمات‌رساني به مردم ، امکانات و قابليتهاي درماني و بهداشتي اين بيمارستان مطلع شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رحیمی ، دولت ، بشاگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار