عضو هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان با بيان اينکه عملکرد اين هيئت مثبت بوده است، گفت: گزارش عملکرد‌ اين هيئت به رئيس‌ مجلس ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام موسي غضنفرآبادي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ به عملکرد هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان اشاره کرد و گفت: تشکيل هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان يکي از برکات مجلس نهم است.

وي افزود: مقدمات تشکيل اين هيئت به‌صورت کامل انجام شده و در حال حاضر با جديت پيگير انجام وظايف محوله است.

عضو هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان با بيان اينکه عملکرد اين هيئت از بدو تشکيل تا به امروز مثبت بوده است، اظهار داشت: تمام اعضاي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان كه توسط مجلس انتخاب شده‌اند با جديت وظايف خود را انجام مي‌دهند.

غضنفرآبادي در پاسخ به اين سوال که آيا گزارش عملکرد اين هيئت  در صحن علني مجلس قرائت خواهد شد، گفت: اين موضوع را دقيق نمي‌دانم، ولي گزارش عملکرد اين هيئت را به رئيس‌ مجلس ارائه خواهيم کرد.

وي همچنين با اشاره به ماهيت پرونده‌هاي بررسي شده توسط اين هيئت گفت: اکثر پرونده‌ها در خصوص اظهارنظر نمايندگان بوده و پرونده مهمي در اين هيئت مطرح نشده است.

نماينده بم در خصوص اعلام گزارش پرونده 700 ميلياردي مجلس که توسط هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان بررسي مي‌شد، گفت: در صورت صلاحديد هيئت‌ رئيسه، گزارش اين پرونده نيز در صحن علني قرائت خواهد شد.
انتهاي‌ پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
ما از عملکرد نمایندگان شهرمان به کی شکایت کنیم
آخرین اخبار